.

Beantwoord

Wat is de einddatum van mijn contract?

  • 13 February 2017
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Hallo,

Ik heb in juli 2016 mijn bundel gewijzigd omdat ik regelmatig over mijn tegoed aan belminuten en mb's ging. Nu zie ik echter in mijn gegevens dat het abbonement hierbij ook met een jaar verlengd is en i.v.m. het krijgen van een zakelijk nummer zou ik graag opzeggen.
Kunnenjullie aangeven wat de einddatum zou moeten zijn?

Mvg,

Jeroen
icon

Beste antwoord door Samantha 14 February 2017, 17:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi,

Einddatum staat op je MijnSimyo > instellingen > abonnement.

Staat er geen datum dan is het maandelijks opzegbaar.

Maar ik vermoed dat je contract tot juli 2017 loopt gezien je wijziging in 2016.
Er staat inderdaad een einddatum van juli 2017. Dus zou ik mijn abonnement nu verlagen (aanpassen) zit ik er weer een jaar aan vast??
Reputatie 7
Badge +9
Het veranderen van je abonnement hoeft niet te betekenen dat je er weer een jaar aan vast zit. Nadat je jaarabonnement is afgelopen loopt het door en heb je bij het veranderen de keuze om met een jaar te verlengen. Mogelijk heb jij dat gedaan.

Een moderator kan dat zo zien
Badge +7
Hoi Jeroen78,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat goed dat je even navraagt wat de einddatum van je contract is. Jouw contract loopt af op 01-07-2017. Vanaf die datum kun je overstappen naar een andere provider.

Ik zie dat je op 28-06-2017 je bundels hebt gewijzigd. Deze bundelwijziging is per 01-07-2016 ingegaan. Je hebt je bundels gewijzigd tegen onze goedkopere verlengbundels. Toen je de aanvraag voor de bundelwijziging deed, zag je daar het kopje 'Verleng nu tegen goedkopere bundels' staan. Op de volgende pagina zag je een overzicht van je huidige en je nieuwe bundels. Boven je nieuwe bundels stond: 'Als je verlengd met een jaar'. Vervolgens kwam je op de pagina waar je je nieuwe contract kon tekenen. Hierbij werd ook vermeld dat je een nieuw jaarcontract kreeg. Op het contract en in de alinea boven het geplaatste vinkje waar je akkoord kon geven, werd ook vermeld dat je nieuwe contract tot 01-07-2017 gaat lopen. Dit ging dus niet alleen om een bundelwijziging, maar ook om een contractwijziging.

Je kunt bij ons maar één keer verlengen. Als straks de einddatum is verstreken, kun je niet nog een keer verlengen met een jaar. Je abonnement wordt dan een maandelijks opzegbaar abonnement. Als je nu je bundels aanpast, ga je niet weer een nieuw contract aan. Je past dan je bundels aan binnen je huidige contract. Je zult zien dat je dan ook geen nieuw contact hoeft te tekenen.

Je kunt ook eerder overstappen. Dit doe je door een afkoopsom te betalen. Dit betekent dat je alle abonnementskosten van moment van afkoop tot aan de einddatum van je contract in één keer afbetaalt. Deze afkoopsom wordt berekend met de de originele abonnementskosten die op je contract staan. Als je wilt dat we een afkoopsom voor je berekenen, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Ray & Groentjuh, Heel erg bedankt voor jullie hulp! 🙂

Reageer