.

De basis bundel voor internet is 1000 MB. Zijn er meer mensen die graag 500 MB hebben met Sim Only?

  • 7 December 2017
  • 9 reacties
  • 262 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zijn er meer mensen die graag de internetbundel 500 MB als instap hebben bij sim only?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Voor mij zou 500 MB ruim voldoende zijn.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Friesian,

Goed dat je bezig bent dit te onderzoeken 🙂 Ik reageer nu even vanuit mijzelf en niet vanuit Simyo. Persoonlijk heb ik zelf veel te weinig aan 500 MB. Ik kan echter wel begrijpen dat er mensen zijn die minder data wel fijn vinden. Ik ben benieuwd naar reacties van anderen!

Groetjes,
Niels
500mb is voor mij echt te weing. Ik zie liever grotere bundels van 6gb, 8gb en 10gb of zelfs onbeperkt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian en iedereen 🙂

Ik heb dit topic veranderd van vraag naar discussie, zodat er ook geen antwoord gemarkeerd hoeft te worden. Het is immers niet een vraag waar een eenduidig antwoord op is. Je vraagt gewoon naar meningen en behoeftes.

Verder wil ik ook even reageren vanuit mezelf en niet als moderator. Ik heb zelf best veel MB's nodig - ik denk dat ik een halve week zou kunnen doen met 500 MB's haha. Dat komt omdat ik veel muziek stream en ook veel plaatjes laad. Dan gaat het snel!

Groetjes,
Jihane
Even wat meer concreet maken.

Stel 100 minuten, 500 MB maand(jaar)prijs €10,- als Instapprijs.
Verlenging €8,-.

Zouden meer mensen dit willen? Gunstig voor kleine gebruik - prepaid en GEEN internet in buitenland in gedachten. (Overstap van prepaid naar sim only interessanter..?)
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

We hebben wel nieuwe bundels sinds vandaag! 😃 Maar niet kleinere bundels, we hebben nu grotere bundels toegevoegd.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb deze maand al 1,5 MB van de 1000 MB verbruikt, geen belangstelling voor de 8000 MB dus 😁
Reputatie 5
Badge +9
Oei, dat gaat hard franswon 😉
Hi Friesian,

We hebben wel nieuwe bundels sinds vandaag! 😃 Maar niet kleinere bundels, we hebben nu grotere bundels toegevoegd.

Groetjes,
Jihane

Best wel jammer dat Jihane niet doorgaat voor de wasmachine. ☺

Reageer