.

Beantwoord

Databundel 3000 MB, zijn er meer mensen met deze wens?

  • 1 July 2015
  • 8 reacties
  • 706 Bekeken

Op dit moment balanceer ik geregeld op de grens van mijn 2000 MB databundel. 4000 MB is dus wel heel veel meer, wat ik dus nauwelijks zal gebruiken. Zijn er meer mensen die behoefte hebben aan een 3000 MB bundel?
icon

Beste antwoord door Ruud 2 July 2015, 12:39

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hoe ver zit je gemiddeld boven die 2000 als ik vragen mag?
Als ik erop let niet, maar daarvoor moet ik wel mijn 4G uitzetten en niet teveel Spotify luisteren. Ik vind het alleen erg vervelend om de laatste week van de maand steeds hierop te moeten letten.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Eline73,

Leuk dat je dit oppert via ons forum:)

De bundels zoals ze nu zijn sinds de laatste wijziging in december, hebben wij afgestemd op de wensen van het gros van de klanten.
Het zou echter goed kunnen zijn dat dit langzaam verandert. Verbruik is inderdaad erg bewegelijk;)
Mochten er nu heel veel klanten zijn met deze wens, kunnen we kijken of dit een optie is.

In de tussentijd kun je deze blog eens bekijken. Welke telefoon heb je?
Badge
zit eerder te wachten dat providers weer terugkomen met snelheids bundels, datalimieten zijn vervelende betaalmuur constructies, het internet moet op een eerlijke wijze toegankelijk zijn voor iedereen of dat nu mobiel of via het vast net is.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi delphic,

Ik begrijp je gedachtegang. Dus dat je niet een bepaalde hoeveelheid MB's inkoopt maar alleen de snelheid bepaald, dat bedoel je toch? :)
Momenteel is dit niet de wijze waarom onze abonnementen in elkaar zitten. In de loop van de tijd veranderen dingen wel veel, dus het zou mij niet verbazen als de wijze waarop mobiele abonnementen in elkaar zitten ook mee veranderd. Wie had bijvoorbeeld dertig jaar geleden gedacht dat je via een mobieltje ook kan internetten 😉

Voorlopig is de structuur bij ons in ieder geval dat je zelf een bepaalde internetbundel kiest. Ik vind je kijk wel verfrissend 😳
Wat denken jullie ervan om eerst eens een logische buitenland bundel op te nemen. Als dit er niet snel komt, ben ik snel weg...
Wat denken jullie ervan om eerst eens een logische buitenland bundel op te nemen. Als dit er niet snel komt, ben ik snel weg...

Snap niet helemaal wat deze opmerking met het topic te maken heeft :?

Simyo is een kleine online Sim Only provider die zich voornamelijk richt op de Nederlandse markt. (hoop dat ik het zo goed omschreven heb? )
Reputatie 6
Badge +10
Wat denken jullie ervan om eerst eens een logische buitenland bundel op te nemen. Als dit er niet snel komt, ben ik snel weg...

Snap niet helemaal wat deze opmerking met het topic te maken heeft :?

Simyo is een kleine online Sim Only provider die zich voornamelijk richt op de Nederlandse markt. (hoop dat ik het zo goed omschreven heb?)


Hoi MiriamG,

We vinden het hartstikke fijn om van je te horen wat jij graag voor producten ziet bij Simyo. De manier waarop is wat minder, maar we vinden het wel goed om te horen. Echter, je reactie valt inderdaad niet helemaal onder dit topic.

Er zijn nog geen plannen om buitenlandbundels aan te bieden. We zijn op dit moment erg druk geweest om Mijn Simyo te vernieuwen en het bijkopen van MB's mogelijk te maken. Dit was na onderzoek het meest gewenste nieuwe product, dus we luisteren graag naar onze klant. Wellicht dat nu de buitenlandbundels bovenaan het lijstje komen staan. Dit durf ik echter niet te beloven.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Raytje. Je zit helemaal in de juiste hoek 🙂!

Reageer