.

Beantwoord

Data only abonnement en bellen via prepaid

  • 1 February 2014
  • 13 reacties
  • 562 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hi,

Is het mogenlijk om een abbo te nemen met alleen internet, en dat bellen en sms-en via prepaid gaat?

Bedank voor alle hulp
icon

Beste antwoord door Scotsman 1 February 2014, 00:20

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Abonnementen met alleen internet zijn er niet, je moet altijd een bellen/sms bundel kiezen (vanaf 3 euro per maand) waar je dan al of niet een internet bundel bij kan nemen.
Badge
ok, zal die er ooit komen?
Badge +6
ok, zal die er ooit komen?

Hoi Aap,

Het is niet bekend of Simyo data only abonnement gaat aanbieden. Mochten wij dit gaan aanbieden dan laten wij dit weten via de site.
Abonnementen met alleen internet zijn er niet, je moet altijd een bellen/sms bundel kiezen (vanaf 3 euro per maand) waar je dan al of niet een internet bundel bij kan nemen.
Je bedoelt vanaf €4 per maand
ok, zal die er ooit komen?

Hoi Aap,

Het is niet bekend of Simyo data only abonnement gaat aanbieden. Mochten wij dit gaan aanbieden dan laten wij dit weten via de site.


Jammer, want deze vraag wordt vaak gesteld en er is dus duidelijk een behoefte aan data only abonnementen. Zoek maar eens op Data Only op het forum.

Misschien eens tijd om dit door te geven aan de afdeling produktontwikkeling (o.i.d.)?
Reputatie 7
Badge +9
Abonnementen met alleen internet zijn er niet, je moet altijd een bellen/sms bundel kiezen (vanaf 3 euro per maand) waar je dan al of niet een internet bundel bij kan nemen.
Je bedoelt vanaf €4 per maand


Twee jaar geleden (!) toen ik mijn reactie plaatste was het nog vanaf 3 euro.
Ik heb precies hetzelfde probleem; op zich tevreden klant bij Simyo maar ik ben echt toe aan een databundel. Ik bel & sms max 5 keer per maand, als dat al. Daar ga ik toch geen 4 euro voor neer leggen? Zeker niet als het anders kan, met een voordeligere optie voor 4G. Zou graag hier blijven maar die extra 4 euro p/m (9 als ik 4G wil) die ik hier moet betalen---nee, ik denk niet dat dat het voor mij wordt. Bedankt voor het stellen van deze vraag, aangezien het al twee jaar lang hier staat denk ik niet dat er snel iets nieuws komt. Tijd om over te stappen, helaas.
Reputatie 7
Simyo biedt geen data only abonnementen aan. En zal dat ook niet gaan doen.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Cindylebon,

Er is inderdaad behoefte aan een data only abonnement. Ik heb dit toevallig gister nog doorgezet naar productontwikkeling. Zij gaan kijken naar de mogelijkheden.

De prijzen zijn tevens in de afgelopen twee jaar aangepast en iets duurder geworden. Scotsman, kan heeft dat goed gezien, haha!

@Adyya, ik zal het zoals bovengenoemd doorzetten. Ik beloof uiteraard niets. Ik hoop dat we je alsnog als tevreden klant kunnen behouden.

@RicoK, de kans is niet al te groot, maar ik zal het proberen :p

Groetjes,
Ilias
@Ilias:

Bedankt voor uw antwoord! Het is juist de aandacht, de snelheid en klantvriendelijkheid die ik zeer waardeer bij Simyo. Ik heb nu net een maandelijks abonnement afgesloten (juist zodat ik makkelijk weer kan overstappen), mocht Simyo komen met een data only abonnement dan zal ik zo weer terug komen.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Adyya,

Dat is alweer een enorme geruststelling! We zien je namelijk heel graag blijven bij Simyo en anders terugkomen! Enorm leuk om te vernemen dat je zo tevreden bent Simyo. We hopen onze service alleen maar te verbeteren in de toekomst.

Alhoewel ik ook een beetje ongerust ben geworden. Je hebt naar mij verwezen in de beleefde aanspreekvorm. Je mag gerust 'je' zeggen. Ik ben al zo oud (22), maar ik wil me vooral jong blijven voelen. Haha, grapje natuurlijk!

Groetjes,
Ilias
Hey Ilias,

Ik hoop ook graag een data only bundel te zien---volgens mij is daar wel meer dan genoeg vraag voor 🙂 Blijf ervoor vechten zou ik zeggen.

Haha tja, altijd netjes mensen aanspreken he? Van u naar jij is makkelijker dan andersom. En als jij je oud voelt dan heb ik een probleem denk ik (23)...

Groetjes,
Adyya
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Adyya,

Haha, je hebt gelijk! Van u naar jij is makkelijker dan andersom 😉 Maar jongens, ik wil niks horen over ouderdom. Ik ben bijna 25!

Groetjes,
Jihane

Reageer