.

Vraag

Credit Sinopia App

  • 16 February 2012
  • 8 reacties
  • 822 Bekeken

Badge
Ik gebruik op mijn iPhone de Credit Sinopia App om mijn beltegoed te checken. Sinds een week of zo wordt het datategoed echter niet meer getoond terwijl dat voorheen wel het geval was. Heeft iemand daar een oplossing voor?

8 reacties

Badge
Oeps, zit ik net weer te kijken en nu staat het datategoed er weer wel bij. Topic kan dus gesloten worden.
Reputatie 7
Badge +9
Afgelopen vrijdag was de MijnSimyo pagina aangepast. Hierdoor herkende de Sinopia App geen bundels meer. Na contact opgenomen te hebben met de ontwikkelaar was dit binnen een werkdag verlopen.

Mochten er dingen niet correct worden weergeven, neem contact op met de ontwikkelaar van de Sinopia applicatie. Op deze pagina staat hoe je te werkt kunt gaan indien je problemen hebt met Sinopia. In de uitleg wordt echter wel android genoemd, het kan dus zijn dat het iets anders werkt op de iPhone.
Badge +3
Had ik de 1ste dag van maand:O nu weer goed
Reputatie 7
Badge +9
Ja, Simyo had gisteren de mijn Simyo pagina aangepast. Immers zijn er nu nieuwe BlackBerry bundels te krijgen. Sinopia kwam hierdoor in de problemen en kon sommige databundels niet meer herkennen.

D-centralize biedt gewoon ondersteuning voor de beltegoed applicatie, dus zodra ik zag dat het niet meer werkte heb ik de procedure van hun website gevolgd. Via de android market kun je gemakkelijk contact op nemen. Bij de applicatie staat immer gewoon een email adres waarmee je contact op kunt nemen.

Binnen enkele uren wordt de applicatie aangepast waarna je weer je gebruik kunt zien.

Ik hoop dat het voor iedereen verder goed werkt. Mocht dat niet zo zijn, neem contact op met d-centralize! Zij kunnen het repareren.
Reputatie 3
Badge +5
Zoals Groentjuh als zegt, dit is een app van externe partij dus via hun website kun je support krijgen.
weet een moderator of Simyo Nederland ook een android app gaat aanbieden zoals Simyo Duitsland? Ja, nee of bijvoorbeeld over een bepaald termijn?
Reputatie 2
Badge +4
Beste TaraL,

Welkom op het Simyo forum!
Momenteel is er nog geen Simyo app beschikbaar. Wij hebben deze vraag inmiddels vaker gehad en reeds doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Mocht er in de toekomst een app ontwikkeld worden worden, dan zal dit zeker via het forum gecommuniceerd worden.

Groetjes,

Manisha
Er is een gratis app in de Google Play Store verkrijgbaar, genaamd "Bundeltegoed Checker." Deze heeft een tijdje niet gewerkt, maar doet het nu weer. Deze app is niet door Simyo ontwikkeld en Simyo is dus niet verantwoordelijk voor een eventuele foutieve werking (al is die nog niet geconstateerd in de nieuwste versie).
Op dit moment is de app alleen door abonnementhouders te gebruiken en niet door prepaid klanten, maar dat verandert waarschijnlijk in de nabije toekomst (wordt aan gewerkt).

Reageer