.

Beantwoord

contract overzetten op andere naam, hoe werkt dit?

  • 28 May 2022
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

Ik wil twee contracten op naam van zoons zetten, nu ze 18 jaar zijn. Ik kan alleen vragen/antwoorden van 9 jaar oud vinden. Wat is de meest actuele informatie hierover? Bij de meest gestelde vragen zie ik er ook niets over helaas?

gr Angela

 

icon

Beste antwoord door Ray 29 May 2022, 22:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt voor het antwoord😜🤨

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @AMG67,

Bedankt voor je bericht. Ik zie inmiddels dat de juiste manier al gevonden is. Ook is het onjuist functioneren van de zoekfunctie inmiddels aangekaart en hoop ik uiteraard dat deze weer snel gaat werken!

Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

En natuurlijk nog bedankt voor je antwoord @Ron H, excuus dat ik je vergeten ben te bedanken! 😅

Groetjes,
Rutger

Gewoon in Chrome gevonden hoor.

 

Had je misschien in Chrome op contractovername gezocht i.p.v. contract overname? Wat bij contractovername werd er inderdaad niks gevonden. Gelukkig heb je het al wel kunnen vinden in Edge. 

 

Bovenste zoekresultaat in Chrome

 

aha, wat blijkt: de zoekfunctie doet het niet in Chrome. In Edge werkt de zoekfucntie wel en kreeg ik meteen de juiste pagina dmv ‘contract overname’. Abonnement op andere naam is duidelijk geen goede zoekterm (hoewel, met tags zou het moeten kunnen).

gr Angela

Reputatie 7
Badge +6

Ga in de homepage van simyo naar het zoekveld en vul daar contract overname in hierna volgt een stappenplan.

Reageer