.

Beantwoord

Bundels verkeerd aangepast en nu duurder. Wat nu?


Badge +1
Er was weer een jaar voorbij, dus zijn er weer nieuwe bundel prijzen.
Mijn kids hadden 100 min + 2000 mb voor 13 euro. Nu zag ik woensdag dat 100 min + 4000 mb op 14 euro kwam. 100 min + 2000 mb was 12 euro.
Nu heb ik voor beiden de 12 euro bundel gekozen, maar had gelijk spijt, want had liever de 14 euro bundel gehad. Helaas kan ik het niet meer terug draaien en moeten ze een maand wachten op de 4000 mb. Maar ik zie nu ook dat de bundel dan een euro duurder is geworden. Is toch weer 24 euro per jaar.
Is er iets dat jullie kunnen doen? Al zo lang met ons drietjes klant. Het is ook prima dat weer voor een jaar vast te doen voor de nummers van mijn kids.
Graag lees ik of er nog mogelijkheden zijn.

Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Jihane 17 March 2018, 16:26

Bekijk originele reactie

12 reacties

Hoi,

Ik heb zelf de goedkoopste bundels en als ik bij mijn overzicht kijk zie ik 100 min/sms voor €4,- en 4000 MB voor €11,-. Ik kom dan uit op €15 euro.

Waar heb jij dan gezien dat je op 14 euro uit zou komen?
Badge +1
Hoi, ik dacht dat ik dat van de week gezien had, maar misschien ook wel verkeerd gezien.
Zou het kunnen dat als ik die van de week had gekozen, dat een aanbieding was van dat moment?
Ik zei nog thuis, scheelt maar 1 euro met nu, maar wel dubbele MB's, maar misschien heb ik wel verkeerd gekeken.

Daarom vraag ik het nu na.
Reputatie 7
Badge +9
Tussen Simyo 2000MB en Simyo 4000MB zit 3 euro verschil. Voor zover ik weet, en wij forum experts weten veel, was er geen aanbieding gaande, die die euro zou kunnen verklaren.

Misschien dat een moderator het kan verklaren, maar mogelijk komen de moderators pas Maandag langs dit topic.
Badge +1
Dankjewel voor de opheldering zover.

Tussen de 2000MB en 4000MB zit nu 3 euro verschil. Ten opzichte van de 2000 MB bundel die ze eerst hadden zou het 2 euro verschil zijn in het maandbedrag. Kom ik ook wel overheen, als ik MB's bij zou kopen voor de vakantie bijvoorbeeld, dan ben ik ongeveer net zo duur uit als nu voor het hele jaar. En de kids doen dan zelf ook maar een bijdrage.

Voor wat betreft het andere bedrag: ik heb het waarschijnlijk verkeerd gezien. Leer voor de volgende keer: screenshot maken. Kan ik het zelf ook nog even terug zien ;-)

Blijft het nog steeds jammer dat ze nu weer een maand langer moeten wachten, omdat ik een verkeerde keuze maak. Maar goed, eigen schuld.

Ben nog wel benieuwd naar antwoord van moderator.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Donitwa,

Goed dat je dit even komt controleren 🙂 We hebben verschillende soorten bundels voor verschillende klanten. Als iemand een maandabonnement heeft, zijn de bundels duurder dan bij een jaarabonnement. En als iemand verlengt ná dat jaar, dan zijn de bundels wéér goedkoper. Jij hebt bijvoorbeeld al 's verlengd, en dan betaal je (bijvoorbeeld) voor 100 minuten en 4000 MB's in totaal € 15,-. Daarvan zijn € 4,- voor die minuten en € 11,- voor de MB's. De 2000 MB's kosten € 8,-, dus dan zou je in totaal uitkomen op € 12,-.

Klopt dit met wat je zag?

Als het anders was, kan het zo zijn dat het niet gaat om verlengbundels maar om bundels bij bijvoorbeeld een jaarabonnement. Als je mij hun nummers via een privébericht toestuurt, kan ik voor je nakijken wat de bundels zijn die ze kunnen krijgen.

Laat je het me weten?

Groetjes,
Jihane
Badge +1
Hoi Jihane,

Wat fijn dat je reageert. Ik denk dat ik iets anders heb gezien, maar dat nu niet meer zie, omdat ik de bundel verandert heb?

Ik wil je graag een privébericht sturen, maar weet niet hoe. Kun je mij dat zeggen?
Hoi donitwa.

Je kunt haar een privébericht via de link.


*Edit
Aangepast, advies van Groentjuh.

(stuur bericht). Gebruikersnaam aanklikken, ik heb je een voorbeeld gestuurd te vinden via je avatar, profielfoto.

Laat even weten of het gelukt is.

Fijne zaterdagavond en zondag nog ! 😎
Reputatie 7
Badge +9
Friesian, waarom zo moeilijk! Klik hier om Jihane een privébericht te sturen! De uitleg van Friesian klopt overigens wel! Maar dit is makkelijker!

@Angela, wel raar dat in het tekstvak om privé berichten te sturen de tekst: "Vermeld zoveel mogelijk details in je reactie. (Je bericht staat openbaar. We raden aan om geen privégegevens te delen!)" staat... Het is een privébericht! Die zijn niet openbaar!
Badge +1
Dankjewel allemaal. Inmiddels is het gelukt. Kunnen jullie ook aangeven waar ik kan terugvinden of ik antwoord heb op mijn privébericht?
Even een gokje uit de losse pols...

Antwoord, minstens een reactie volgt van de moderator, in topic en/of via PB.
Reputatie 6
Badge +5
Hi donitwa,

Fijn dat het is gelukt om een privébericht te sturen 🙂 Je ontvangt een email als je een berichtje terug hebt van Jihane. Dit zal zo snel mogelijk gebeuren! Mocht je verder nog vragen hebben, laat je dat dan weten?

Bedankt voor de uitleg, Friesian en Groentjuh!

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +10
Friesian, waarom zo moeilijk! Klik hier om Jihane een privébericht te sturen! De uitleg van Friesian klopt overigens wel! Maar dit is makkelijker!

@Angela, wel raar dat in het tekstvak om privé berichten te sturen de tekst: "Vermeld zoveel mogelijk details in je reactie. (Je bericht staat openbaar. We raden aan om geen privégegevens te delen!)" staat... Het is een privébericht! Die zijn niet openbaar!

@Groentjuh , je hebt helemaal gelijk! Dit is zeker apart. Ik denk dat dit komt omdat het in een tekstveld staat. Er wordt geen onderscheid gemaakt in waar dit tekstvlak staat. Ik ga dit bij Insided aangeven en kijken of we dit kunnen aanpassen. Bedankt!

Reageer