.

Beantwoord

bundels sim only, hoe lang geldig?

  • 22 December 2013
  • 6 reacties
  • 2808 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
ik weet dat prepaid (vrijwel) onbeperkt geldig is. Ik kan echter nergens op de site vinden hoe lang je beltegoed bij een sim only abonnement geldig is. Misschien staat het wel ergens verborgen in een forum maar naar mijn mening moet het onmiddelijk op de site te vinden zijn. Dus mijn vraag is hoe lang is beltegeoed geldig: ook onbeperkt? een maand? of nog iets anders?
icon

Beste antwoord door Charlene 23 December 2013, 17:04

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Van de tarieven PDF:
Bij Simyo wordt elk gesprek per hele minuut naar boven afgerond. Binnen de bundel vallen gesprekken binnen Nederland naar mobiele of vaste nummers of het bellen naar voicemail. Voor belminuten of sms’jes buiten de bundel betaal je € 0,31 per minuut/sms. Bundeltegoed is niet mee te nemen naar een volgende maand. Voor bellen in en naar het buitenland en naar betaalde servicenummers, gelden andere tarieven (zie onder). Deze kosten worden apart in rekening gebracht en vallen dus niet binnen de bundel. Je kunt maandelijks overstappen naar een hogere bundel of een lagere bundel. De aansluitkosten zijn € 14,99. Simyo behoudt zich het recht voor om het tarief van de bundel één keer per jaar aan te passen aan de CBS consumentenprijsindex.
Op bovenstaande tarieven kunnen op moment van afsluiten kortingen van toepassing zijn. Hierdoor kunnen de kosten per maand voor u lager uitvallen. Kijk op de factuur voor uw korting.
Dus aan het einde van de maand verdwijnt het bundeltegoed dat je over hebt.
Badge +8
ik weet dat prepaid (vrijwel) onbeperkt geldig is. Ik kan echter nergens op de site vinden hoe lang je beltegoed bij een sim only abonnement geldig is. Misschien staat het wel ergens verborgen in een forum maar naar mijn mening moet het onmiddelijk op de site te vinden zijn. Dus mijn vraag is hoe lang is beltegeoed geldig: ook onbeperkt? een maand? of nog iets anders?

Hoi fvds,

Bij sim only heb je geen beltegoed. Je kiest bundels die een maand geldig zijn met een maximum aan minuten/smsjes/MB's. Zijn die op binnen de duur van die maand, dan ga je buiten bundel tarief betalen. Is de maand voorbij, dan vervallen eventueel overgebleven minuten/smsjes/MB's en krijg je nieuwe bundels.
Dit staat bij de tarieven. En bijvoorbeeld hier. Als je zoekt op beltegoed, ga je het inderdaad niet vinden.
Waar was jij op zoek gegaan?

Groetjes, Charlene
Ik heb wel een simonly prepaid met beltegoed zonder bundels. Hoe zit het dan met de geldigheid?
Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij heb je bij Simyo of een simonly (d.w.z. een abonnement) of een prepaid aansluiting. Beide tegelijk lijkt me een onmogelijkheid...
Bij prepaid is je beltegoed onbeperkt geldig mits je eenmaal in de zoveel tijd een smsje stuurt of belt. je internet bundle is echter na het einde van de periode op.
Voor abonnementen heb ik nog nooit een bundel gezien die meer dan een maand geldig is, de rest betaal je achteraf, dus daar heb je geen tegoed.
Badge +8
Ik heb wel een simonly prepaid met beltegoed zonder bundels. Hoe zit het dan met de geldigheid?Bij prepaid is je beltegoed onbeperkt geldig mits je eenmaal in de zoveel tijd een smsje stuurt of belt. je internet bundle is echter na het einde van de periode op.


Hoi henkstaal,

Bij Prepaid is het zoals Rnieuwendijk al zegt. En dat "1x in de zoveel tijd" is 1x in de 6 maanden. Dus als je je prepaid minstens 1x in de 6 maanden gebruikt voor een uitgaand gesprek of een uitgaande sms, blijft je beltegoed geldig.

Groetjes,
Charlene

Reageer