.

Beantwoord

Bundels aanpassen kan dat

  • 22 May 2013
  • 8 reacties
  • 502 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb al een tijdje een Blackberry, om die reden nam ik ook een blackberry bundel voor een jaar, maar nu neem ik een andere telefoon en dat is geen blackberry.. Dus mijn vraag is, kan dit veranderen van een blackberry bundel naar een gewoon bundel, ik vind dit best vervelend, dan betaal ik voor iets, wat ik zelf helemaal niet gebruik. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen 
mvg Melissa
icon

Beste antwoord door MartijnR 22 May 2013, 18:57

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je kunt je BlackBerry bundel gewoon gebruiken in je nieuwe toestel voor de rest van deze maand.

Ik zou wel je abbo aanpassen want volgens mij is een BlackBerry abonnement duurder.
Doe je dit voor de 25e van deze maand, dan heb je aankomende maand je nieuwe bundel.

Dus ja je kan je abonnement 1x per maand gratis aanpassen.

Suc6
Badge +6
Hallo, ik heb al een tijdje een Blackberry, om die reden nam ik ook een blackberry bundel voor een jaar, maar nu neem ik een andere telefoon en dat is geen blackberry.. Dus mijn vraag is, kan dit veranderen van een blackberry bundel naar een gewoon bundel, ik vind dit best vervelend, dan betaal ik voor iets, wat ik zelf helemaal niet gebruik. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen 
mvg Melissa


Hoi VaselineFairy,

Zoals Martijn® aangeeft is het mogelijk de BlackBerry bundel te wijzigen in een gewone internetbundel. Wanneer je dit voor de 25ste van deze maand doet dan gaat de bundel in op 1 juni.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Reputatie 3
Badge +9
Zojuist mijn bundel aangepast, en het jaarcontract is ook bij mij gewijzigd en er staat nu: Vanaf 01-06-2013, dit was 01-12-2013.

Dat mijn bundel vanaf juni ingaat wordt al vermeld (juni) als ballonetje in de nieuwe bundel, dus dit hoeft niet 2x vermeld te worden.
En al helemaal niet in de oorspronklijke datum van het jaarcontract, dit is niet alleen verwarrend maar het klopt ook gewoon niet.
Badge +8
Zojuist mijn bundel aangepast, en het jaarcontract is ook bij mij gewijzigd en er staat nu: Vanaf 01-06-2013, dit was 01-12-2013.

Dat mijn bundel vanaf juni ingaat wordt al vermeld (juni) als ballonetje in de nieuwe bundel, dus dit hoeft niet 2x vermeld te worden.
En al helemaal niet in de oorspronklijke datum van het jaarcontract, dit is niet alleen verwarrend maar het klopt ook gewoon niet.


Hoi Martijn®,

Bedoel je hier?
[ATTACH=CONFIG]125[/attach]

De einddatum van je contract is overigens niet veranderd. Deze is nog 1-12-2013.
Zolang je geen nieuw contract hebt geaccepteerd, verandert dat uiteraard niet.

Groetjes,

Charlene
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Charlene, dat is wat ik bedoel ja.
Badge +8
Hoi Martijn®,

Dat ballonnetje geeft aan dat de aanpassing van je bundels vanaf 1-6-2013 ingaat. Dat is niet je contract wat je daar ziet.
Ik ga ervanuit dat op 1-6-2013 de datum weer verandert naar t/m 1-12-2013.
Ik snap dat dit nu verwarrend is, dus ik heb het ook doorgestuurd naar de websitebouwers.
Misschien kunnen we dat anders vormgeven.

Bedankt voor de feedback,
Groetjes,

Charlene
Reputatie 3
Badge +9
Ik denk dat dit voldoende is. En laat de datum in "mijn Simyo".
Waar staat mijn contract dan?

http://s4.postimg.org/hkdrmvs25/Bundel.png

Er zit ook verschil in de belbundel en de internetbundel qua looptijd.
Waar staat de looptijd van mijn internetbundel?
Badge +8
Ik denk dat dit voldoende is. En laat de datum in "mijn Simyo".
Waar staat mijn contract dan?

http://s4.postimg.org/hkdrmvs25/Bundel.png

Er zit ook verschil in de belbundel en de internetbundel qua looptijd.
Waar staat de looptijd van mijn internetbundel?


Hoi Martijn®,

Je contract heb je geaccepteerd tijdens het activeren van je simkaart, of als je later voor een jaarcontract hebt gekozen, bij het moment van wijzigen naar een jaarcontract.
Op dat moment wordt je contract getoond en kun je het downloaden als PDF.
Je internetbundel blijft maandelijks opzegbaar, bij het vastzetten van het contract. Deze heeft dus geen looptijd.

Groetjes,
Charlene

Reageer