.

Beantwoord

Bundel niet aanpasbaar

  • 27 August 2013
  • 7 reacties
  • 1122 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een maandelijks aanpasbare sim-only bundel. Ik kan hem echter niet aanpassen, de vakjes zijn ook niet aanpasbaar opgelicht. Voorheen kon ik dit wel. Wat moet ik doen?
Bedankt
icon

Beste antwoord door Alex 28 August 2013, 14:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Heb je deze maand al een aanpassing van je bundel gedaan? Het aanpassen van bundels kan 1x per maand.
Reputatie 7
Badge +9
Er blijken meer mensen last van te hebben (gehad)

Lees HIER

Wellicht moet er bij jou ook een aanpassing plaatsvinden.
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

Ik heb een maandelijks aanpasbare sim-only bundel. Ik kan hem echter niet aanpassen, de vakjes zijn ook niet aanpasbaar opgelicht. Voorheen kon ik dit wel. Wat moet ik doen?
Bedankt


Hoi diosdemipropiouniverso,

Ik heb je aansluiting even bekeken en zie dat je een opzegging hebt doorgegeven per 1/10/13. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om je abonnement nogmaals te wijzigen. Helaas kunnen we geen aanpassing doen zodat je alsnog van bundel kunt wijzigen :(

Bedankt voor het meedenken RicoK en de leon.

Groetjes,

Alex
Badge
Bedankt voor het antwoord! Ik heb echter dit sluitende antwoord niet in mijn contract noch in de bevestiging van het beëindigen van mijn abonnement terug kunnen vinden. Weet iemand of ik dit over het hoofd heb gezien? Mocht het er inderdaad niet instaan, dan zou ik mijn bundel legitiem aan moeten kunnen passen, toch?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi diosdemipropiouniverso,

Ik kan dit wellicht voor je in orde maken, maar dan zou ik dit via de technische dienst moeten regelen. Welke wijziging wil je precies doorvoeren?

Groetjes,

Alex
Hoi,

Ik wil mijn abonnement/bundel wijzigen maar ik krijg steeds een foutmelding.
Hoe komt dit?

Groetjes,
Tekla
Badge +8
Hoi,

Ik wil mijn abonnement/bundel wijzigen maar ik krijg steeds een foutmelding.
Hoe komt dit?

Groetjes,
Tekla


Hoi Tekla,

welkom op het forum :)
Jouw nummer is nog niet overgezet, dus je abonnement is nog niet begonnen. Omdat je bundels nog niet lopen, kun je ze ook nog niet wijzigen. Op 30-9-2013 begint je abonnement met de bundels die je bij de bestelling hebt gekozen. De eerstvolgende wijziging die jij kunt maken is dus vanaf 1-10 en die gaat dan op 1-11 in.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene

Reageer