.

Beantwoord

Kan ik ook een bundel kiezen tussen 3500 en 6000 MB?

  • 17 December 2016
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo, ik heb een vraagje over mijn internet bundel.
Ik heb nu 3500MB, maar daar heb ik net wat te weinig aan. Ik wou 4000 of 4500. Alleen de volgende bundel is al 6000MB. Is daar ook iets tussen in? Is dat mogelijk?
Mvg Aldrik
icon

Beste antwoord door Ray 17 December 2016, 20:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi,

Het staat er niet dus is het ook niet mogelijk.

Die bundel van 6000 is wel 4000 en 2000 gratis.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Alrdik Dijkstra.

Welkom op het Simyo forum.

Wat jammer dat je niet de juiste bundel hebt kunnen vinden. Helaas kan ik je momenteel enkel de bundels aanbieden die op deze pagina staan. Het verschil tussen de twee grootste bundels zit voornamelijk in de gratis MB's die je elke maand krijgt.

Ik ga jouw vraag wel op onze 'Wall of Change' hangen, misschien komt er in de toekomst nog een bundel bij!

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Sean
Goedendag

Na een jaar of 3 is het ook voor mij tijd om over te stappen naar een andere provider. Op zich ben ik wel tevreden over de techniek achter Simyo maar het bundelaanbod en prijs is echt niet meer van deze tijd.
En dan die toeslag van €5 voor 4G. Kom op nou zeg, we leven in 2017 hoor!
Afijn wellicht in de toekomst nog eens terug bij Simyo wanneer er grote of zelfs onbeperkte bundels voor een concurrerende prijs worden aangeboden.
Grt
René
Reputatie 7
Badge +10
Hoi ReneRen,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te zien dat je gaat overstappen naar een andere provider 😞 Dat zien we natuurlijk niet graag!

Het is natuurlijk belangrijk dat je kiest voor een abonnement wat bij je past. Is dit een onbeperkte bundel? Dan begrijp ik je keus om over te stappen heel erg goed. Wij zijn niet altijd de meest voordelige keuze, maar we werken er hard voor om een goede en betrouwbare website en app aan te bieden. Daarnaast staan tevreden klanten bij ons enorm hoog in het vaandel en proberen we onze producten en klantenservice zo in te richten dat jij er blij van wordt!

Nogmaals, ik zou het jammer vinden als je bij ons weggaat! Ik zal je feedback intern doorgeven zodat we in de toekomst misschien weer beter kunnen aansluiten bij jouw wensen! Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer