.

Beantwoord

bundel aanpassen

  • 9 February 2013
  • 7 reacties
  • 353 Bekeken

Badge
vorige week mijn bundel geprobeert aan te passen, niet gelukt en u weer niet ik wil van 300 belmin naar 100 belmin .of kun je alleen hoger opwaarderen?

grt. geert
icon

Beste antwoord door Alex 11 February 2013, 15:00

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi tweemeterellende,

Ik zie dat je een flexibel maandabonnement hebt. Je kunt je bundel dus wel naar beneden aanpassen. Kun je daarom aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je de bundel probeert te wijzigen?

Groetjes,

Alex
Badge
hoi alex

als ik op het keuze menu klik kom ik op simyo 100.
dan klik ik op aanpassen.
dan kom ik op bevestig je contract.
en vervolgens kan ik nergens op klikken ,om te bevestigen of zo.

grt. geert
Reputatie 5
Badge +10
Hoi tweemeterellende,

Zojuist een test gedaan met Internet Explorer 8. Het zou gewoon moeten werken. Naar welke bundel zou je precies willen aanpassen? Ook ben ik benieuwd naar wat voor internet browser je gebruikt.

Groetjes,

Alex
Badge
alex,

bij mij wil het niet ,ik heb safari erop.
ik zou van 300 belm. naar 100 belm. willen.

grt. geert
Reputatie 5
Badge +10
Hoi tweemeterellende,

Gebruik je dan een tablet of een iPhone? Zou je het anders even via een andere internet browser willen proberen en laten weten of het dan wel lukt?

Groetjes,

Alex
Badge
alex,

het is nu wel gelukt.ik heb het op de laptop van mijn dochter gedaan. i mac pro met safari erop.
zelf zit ik op een destop van apple ook met safari erop en daar lukte het niet op.
erg raar.

grt. geert
Reputatie 2
Badge +1
Hey tweemeterellende,

Je zou kunnen proberen om de cookies in jouw browser te verwijderen om dit in de toekomst te voorkomen. Goed om te horen dat alles inmiddels is gelukt.

Reageer