.

Beantwoord

Bundel aangepast op tijd maar toch een flinke factuur. Hoe komt dat?

  • 12 February 2018
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Hoi


Ik heb mijn bundel aangepast op tijd voordat mijn nieuwe periode was gestart en nu heb ik een flinke factuur van mijn internet verbruik terwijl ik 8 g heb en er niet overheen ben geweest.

Graag reactie simyo

Bvd
icon

Beste antwoord door Asma 13 February 2018, 10:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bolos013,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat er onduidelijkheid is over je verbruik. Dat is niet fijn!

Ik heb je aansluiting er gelijk bij gepakt om uit te zoeken wat er aan de hand is. Volgens onze gegevens heb jij je internetbundel op 12 januari verhoogd naar 8000 MB. De bundelwijziging is vervolgens op 1 februari ingegaan. Het verbruik dat daarentegen buiten je bundel in rekening is gebracht heeft in januari plaatsgevonden. Je nieuwe bundel was toen nog niet ingegaan.

Om kosten buiten je bundel te voorkomen hebben wij je op 28 januari om 01:17 uur een waarschuwingssms gestuurd. Hierin staat aangegeven dat je 2000 MB op zijn geraakt en je extra MB's kunt bijkopen via Mijn Simyo. Helaas zijn hierna geen extra MB's bijgekocht, waardoor je internetverbruik voor € 0,15 cent per MB in rekening is gebracht.

Je nieuwe bundel is op 1 februari ingegaan. Op het moment dat je bundel opraakt, dan informeren wij je hier tijdig over per sms. Het is aan te raden om hierna MB's bij te kopen of je internet uit te schakelen. Zo weet je namelijk zeker dat je geen extra kosten maakt.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer