.

Beantwoord

Bundel 500 belminuten

  • 14 November 2013
  • 5 reacties
  • 307 Bekeken

Badge +1
Wat ik me afvraag, ik heb/had de bundel van 300 minuten/sms
Nu ben ik geswitched naar 500 maar je betaald het dubbele voor niet het dubbele.
Ik snap dat het een (langlopende) actie is maar in princiepe zou het dus voordeliger voor mij zijn een 2e abbonement te nemen.
Mijn vraag waarom is dit zo en niet gewoon de dubbele prijs voor dubbele minuten? 
icon

Beste antwoord door Kim 15 November 2013, 10:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Ja, blijf het ook bijzonder vinden. De prijs per minuut gaat omhoog bij afname van een grotere bundel terwijl je juist het tegenovergestelde zou verwachten.

Dit is wel al eens eerder besproken. Zie hier.
Badge +1
Ow dankje, had hem niet kunnen vinden met de zoekfunctie!
Al vind ik het antwoord daar niet echt verhelderend.
Toch maar is nadenken over een 2e Abbonement dan.
Reputatie 7
Dat is in ieder geval wel voordeliger, maar of het handiger is kan ik niet over oordelen ook al heb ik daar wel een idee over..:rolleyes:.

Ik meen dat je tot 5 aanslutingen op je naam kunt hebben.
Badge +1
Handiger, voor mij in princiepe wel, werkzaam als ZZP'er en klanten die je tot heel laat bellen is niet altijd even fijn je wil soms ook wle is wat rust haha.
Badge +6
Ow dankje, had hem niet kunnen vinden met de zoekfunctie!
Al vind ik het antwoord daar niet echt verhelderend.
Toch maar is nadenken over een 2e Abbonement dan.


Hoi Andreas,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Klopt inderdaad dat deze vraag al eerder is behandeld in dit topic, dankjewel RicoK 😉.

Het is de combinatie van dat én de Simyo 300 de populairste bundel is en we daarom de prijs het gunstigste houden én de korting van €2 per maand van een jaar- ten opzichte van een maandabonnement die dit veroorzaakt.

Maar een tweede abonnement is inderdaad wel een creatieve oplossing 😉 en kan me voorstellen in jouw situatie als ZZP'er misschien ook niet onhandig 🙂.

Reageer