Ik ben sinds 2 maanden overgestapt van simpel naar Symio. Dit vanwege de aanlokkelijke abonnementen.
Nu krijg ik gisteren een mail waarin staat dat ik mijn nummer is geblokkeerd omdat ik 100 euro boven mijn bundel zit.
Ik ben me rot geschrokken. Wat een bizar bedrag.
Zou ik nu écht al zo lang buiten mijn bundel hebben gezeten?
En hoe kan het zo zijn dat je nergens een melding krijgt als je bijna door je bundel bent?
Ik kreeg wel een mail dat de helft van mijn belminuten al op waren. Dus logisch dat er dan ook een melding zou komen als mijn internetbundel bijna op zou zijn.
En waarom wachten tot het bedrag zo hoog is opgelopen…???
Ik keek op mijn symio en zag dat het om 750MB ging.
750MB=> kosten 100 euro…!!!!!
0,15 cent per MB
Wat een belachelijk hoge kosten.
Op deze manier kun je de abonnementen wel laag houden.
Er zullen heel veel mensen in deze valkuil vallen.
Waarom niet een melding als je bijna door je bundel bent? Of waarom niet een melding bij 10 euro?
Wachten op 100 euro is echt bizar. Dat zijn ongeveer mijn abonnementskosten voor een jaar!
Bij Simpel, mijn vorige provider kon je een plafond instellen. Dus nooit geen onvoorziene kosten.
Natuurlijk, het zal vast ergens in de kleine lettertjes staan, maar er is ook nog iets als klantvriendelijkheid.
Dit is toch geen manier om geld binnen te halen.