.

Beantwoord

Blijft mijn voordelig verlengaanbod geldig?

  • 1 February 2017
  • 3 reacties
  • 350 Bekeken

Badge
Hallo,
Onlangs heb ik het aanbod gekregen om mijn bundel voordelig te verlengen. Ipv €7 zou ik dan €4,50 betalen per maand.
Wat gebeurd er wanneer ik mijn bundel aanpas om een maand later weer terug te zetten naar het huidige abonnement, betaal ik dan weer €4,50 of gewoon €7?
Wat gebeurd er wanneer ik mijn bundel over een half jaar wil aanpassen (naar boven en/of naar beneden)? Blijf ik dan voor de nieuwe bundel een gereduceerd bedrag betalen of is dit gereduceerde bedrag een eenmalig aanbod wat komt te vervallen bij elke bundelverandering?

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Samantha 1 February 2017, 16:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi Wouterkabouter,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat leuk dat je interesse hebt in het verlengaanbod! Als je hiermee akkoord gaat, krijg je van ons een nieuw contract. Dit contract heeft een tijdsduur van een jaar.

Binnen dat jaar kun je nog steeds je bundels wijzigen. Omdat je door je nieuwe contract in het goedkopere tariefplan valt, kun je deze bundels ook tegen de goedkopere tarieven wijzigen. Ook als je straks de einddatum van je contract hebt behaald, blijven deze goedkopere tarieven gelden. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je ooit nog € 7,00 moet betalen voor een belbundel van 200 minuten ;)

Ik heb je per mail het aanbod opnieuw gestuurd. De bijbehorende link is maar 24 uur geldig. Mocht je besluiten om later akkoord te gaan met het aanbod, kun je zelf heel eenvoudig verlengen op Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha
goede dag, is dit voor elk verleng aanbod. Ik had voor 10 euro 100min met 200mb. Nu is het aanbod 200min met 1Gb voor dezelfde prijs. Het aanbod van 10euro bestaat niet meer en zou bij opnieuw afsluiten zelfs duurder zijn. Wat gebeurd er nu met het aanbod over 1 jaar. ga ik dan verplicht naar de 13euro voor de 100min met 200mb, of blijft het aanbod geldig?

mvg Bart
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Blep,

Dit aanbod geldt voor alle klanten die hun abonnement kunnen verlengen. :$

Het aanbod blijft geldig zolang dit de tarieven zijn die wij aanbieden. Helaas kunnen wij niet garanderen dat dit over een jaar hetzelfde zal blijven.

Laat je het ons weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer