.

Vraag

Blackberry internet

  • 18 May 2012
  • 9 reacties
  • 1152 Bekeken

Badge
Vandaag is mijn nummer overgezet en er staat dat mijn blackberry internet zou moeten werken, maar hij doet het niet en ik snap er geen bal meer van... Er staat bij mijn simyo dat alles werkt enzo... WAAROM DOET IE HET NIET??

9 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Romilde,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem is de Blackberry bundel geactiveerd. Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag of je al gebruik kunt maken van de Blackberry diensten en als dit niet het geval is welke foutmelding je krijgt.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Manisha
Badge
Sorry ik moest gister ff wachten! Want na 30 minuten deed hij het wel! sorry!!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Romilde,

Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen en wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting.

Groetjes,

Manisha
Badge
helaas werkt hij bij mij nog niet.
Hallo,

anderhalve week geleden zo mijn 06 nummer overgezet worden,een week later kon ik eindelijk pas bellen,en gebeld worden!

alleen nu doet het internet het niet??,terwijl er staat dat het wel geactiveerd is? wie helpt mij hiermee aub?

gr.M

p.s. het gaat hierom een blackberry bold 9700
Reputatie 5
Badge +10
helaas werkt hij bij mij nog niet.

Hoi Dominic,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via het Simyo netwerk. Kun je het ons hier laten weten als iets niet goed werkt?

Hallo,

anderhalve week geleden zo mijn 06 nummer overgezet worden,een week later kon ik eindelijk pas bellen,en gebeld worden!

alleen nu doet het internet het niet??,terwijl er staat dat het wel geactiveerd is? wie helpt mij hiermee aub?

gr.M

p.s. het gaat hierom een blackberry bold 9700


We hebben je gegevens hersteld op het netwerk. Als je je toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kun je ons laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Hallo, alex

Alles werk nu naar behoren,dankje wel.

Gr .mike.
Hallo,

Helaas doet het internet het ook niet op mijn Blackberry. Kunnen jullie dit probleem verhelpen?

Alvast bedankt.

Mvg,
Michelle
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Michelle-1234,

Indien je gebruik wenst te maken van internet op jouw blackberry heb je een blackberry bundel nodig. Je kan deze aanvragen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.

Reageer