Thuis met wifi heb ik wel geluid bij filmpjes
Onderweg niet.
Heeft dat te maken met instellingen?
Thuis met wifi heb ik wel geluid bij filmpjes
Onderweg niet.
Heeft dat te maken met instellingen?
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je onderweg geen filmpjes met geluid kunt afspelen.
De wifi/internet en je geluidsinstellingen hebben eigenlijk niks met elkaar te maken tot zover ik weet. Even voor de duidelijkheid, spelen de filmpjes helemaal niet af wanneer je geen wifi-verbinding hebt? Of spelen de filmpjes wel af, maar zonder geluid? Ook hoor ik graag van je welk toestel je hebt zodat we samen naar de oorzaak kunnen zoeken.
Groetjes,
Roeqajja
Hallo Roeqajja.
Dank voor je reactie.
Mijn toestel is een Samsung Galaxy A51.
De filmpjes spelen wel af en alleen met wifi geluid er bij. Ga ik weg van huis alleen film zonder geluid.
Mvg. Bert Besseler
Hi
Bedankt voor je reactie.
Ik heb op het internet gezocht naar een mogelijke reden hiervoor maar ik kon hier helaas niks over vinden. Ook heb ik navraag gedaan maar ik heb te horen gekregen dat de wifi en geluid van je telefoon niks met elkaar te maken zouden moeten hebben. Wellicht dat er andere forumleden zijn die hetzelfde probleem ook eerder hebben gehad, maar ik denk eigenlijk dat het handiger is om langs een telefoonwinkel te gaan zodat zij precies met je mee kunnen kijken in je telefoon waar het aan zou kunnen liggen.
Groetjes,
Roeqajja
Dankjewel voor de moeite.
Mvg. Bert Besseler Enschede.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.