.

Beantwoord

Betaal ik hetzelfde aan het einde van mijn contract?

  • 31 January 2018
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Ik heb zojuist mijn contract veranderd . Omdat meer als eenmaal lid ben kwam ik in aanmerking voor 4g.
nu las ik in een mail die ik kreeg dat ik 12 maanden voordeel heb. Weet iemand of dit betekent dat ik na die 12 maanden opeens veel meer ga betalen?
icon

Beste antwoord door Ray 31 January 2018, 21:13

Bekijk originele reactie

5 reacties

Sorry te snel getypt meer als een jaar
Nee na 12 maanden loopt je contract door met dezelfde voorwaarden alleen maandelijks opzegbaar. Het heet 12 maanden voordeel omdat je met 12 maanden (een jaar) hebt verlengd.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marlies1966,

Welkom op het Forum!

Leuk om te horen dat jij je contract hebt verlengd. Maak je vooral geen zorgen, de bundelprijzen blijven voor jou hetzelfde aan het einde van je contract. Hetzelfde geldt voor je 4G, dit blijft gratis. Dat is mooi!

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

@Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma
Badge
Dus.. als ik even mag inbreken op dit topic, na 1jaar kun je maandelijks opzeggen. Ook al staat er inderdaad 12 maanden voordeel.? Vind dat nl erg verwarrend.

Marjan
Reputatie 6
Badge +5
Hi Marjan,

Inbreken op dit topic mag zeker 😉 Ik kan begrijpen dat het een beetje verwarrend is. Die 12 maanden staan in ieder geval voor het jaar waarmee je je abonnement destijds hebt verlengd. Daar zit natuurlijk voordeel bij, dit blijft ook actief als je tweede jaarcontract is afgelopen. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels

Reageer