.

Beantwoord

Betaal ik aansluitkosten bij het overstappen van Prepaid naar Sim Only?

  • 29 August 2017
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Hallo,

Ik heb net een abonnement afgesloten bij Simyo. Ik ben al een poos klant, maar dan voor Prepaid gebruik.
Nu heb ik dit willen omzetten naar een abonnement. Ik heb hiervoor mijn keuze gemaakt in aantal min/sms en mb's. Ik heb de normale procedure gevolgd. Er is 1 cent van mijn rekening geschreven en ik verwacht nu nog een rekening van de aansluit kosten. Nu las ik dat ik, omdat ik al klant ben, ik helemaal geen aansluit kosten hoef te betalen en de medewerkers van Simyo mijn prepaid de volgende dag overzetten naar een abonnement.

Zou iemand dit voor mij nog kunnen doen? (Een medewerker die dit leest?!)
Ik zou er erg mee geholpen zijn!

Met vriendelijke groeten,

Myrthe Schreuder
icon

Beste antwoord door Els 30 August 2017, 16:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Myrthe,

Welkom op het Forum! Wat leuk dat je van Prepaid wilt overstappen naar Sim Only. Uiteraard snap ik dat je wilt weten hoe het zit.

Als je je Prepaid-aansluiting via Mijn Simyo omzet naar een Sim Only worden er automatisch geen aansluitkosten in rekening gebracht. Je simkaart en je telefoonnummer zijn immers al aangesloten. Binnen 24 uur wordt je aansluiting omgezet. Ik zie dat het telefoonnummer dat aan je Forum-account via Mijn Simyo reeds van Prepaid is omgezet naar Sim Only. Hierbij zie ik dat er geen aansluitkosten in rekening zijn gebracht. Uiteraard kun je dit ook terugvinden op je eerste factuur die halverwege september op Mijn Simyo beschikbaar komt.

Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Els

Reageer