.

Beantwoord

Beste Simyo, toch jammer!!

  • 27 March 2013
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Na een periode van zeer tevreden zijn komt nu de ware aard van een provider naar boven!!
Ik ben in het bezit van meerdere nummers bij deze firma en dit gaat prima en ben dan ook zeer tevreden, tot ik vandaag mijn 
saldo check. Door verandering van mijn werk was ik genoodzaakt over te stappen naar een andere provider.
Netjes opgezegd en wat zie ik!! mijn maand bedrag zomaar € 7,- duurder das wel apart.

Hou mijn hart vast wat voor tuckjes jullie nog meer uit gaan halen, ook niet slim wat betreft de abonomenten ik in de toekomst eventueel
ga afsluiten. Kinderen worden immers ook groter en hebben ook behoefte aan het mobiele tijdperk.

Zo dat ben ik kwijt, vroeger ging je naar een winkel en vertelde je het een medewerker die er ook niks aan kon doen!!
Nu lucht je je hart in een mailbox, maar goed Simyo hartelijk dank dat het door mij gestelde vertrouwen niet meer waard is dan een paar euro!!
icon

Beste antwoord door Wayne 29 March 2013, 13:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hey Henk.BBG,

Als je ons even het nummer van de aansluiting waar je aan refereert toestuurt zoeken wij dit graag voor jou uit.

Reageer