Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactieBen ik al overgestapt naar Sim Only?
Ik ben gisteravond overgestapt van prepaid naar SIM only. Als ik mijn mobiele gegevens aanzet, gebeurt er helemaal niks. Kan iemand mij helpen wat te doen?
Hi Anoniem,
Fijn dat het nu allemaal gelukt is! 😃 Ik zie inderdaad dat je nu een Sim Only abonnement hebt. Top!
Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Fijn dat het nu allemaal gelukt is! 😃 Ik zie inderdaad dat je nu een Sim Only abonnement hebt. Top!
Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Dan is dat alleen maar beter 🙂
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4
Heb m'n telefoon uitgezet en toen weer opnieuw opgestart en toen werkte het!
Kan best aangezien het binnen 2 werkdagen pas geregeld is.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.