Beantwoord

Ben ik al overgestapt naar Sim Only?

  • 16 december 2018
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Ik ben gisteravond overgestapt van prepaid naar SIM only. Als ik mijn mobiele gegevens aanzet, gebeurt er helemaal niks. Kan iemand mij helpen wat te doen?
icon

Beste antwoord door Jihane 16 december 2018, 16:59

Hi Anoniem,

Fijn dat het nu allemaal gelukt is! 😃 Ik zie inderdaad dat je nu een Sim Only abonnement hebt. Top!

Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Anoniem,

Fijn dat het nu allemaal gelukt is! 😃 Ik zie inderdaad dat je nu een Sim Only abonnement hebt. Top!

Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Dan is dat alleen maar beter 🙂
Kan best aangezien het binnen 2 werkdagen pas geregeld is.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4

Heb m'n telefoon uitgezet en toen weer opnieuw opgestart en toen werkte het!
Reputatie 7
Kan best aangezien het binnen 2 werkdagen pas geregeld is.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4

Reageer