Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactieBen ik al overgestapt naar Sim Only?
Ik ben gisteravond overgestapt van prepaid naar SIM only. Als ik mijn mobiele gegevens aanzet, gebeurt er helemaal niks. Kan iemand mij helpen wat te doen?
Kan best aangezien het binnen 2 werkdagen pas geregeld is.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4
Heb m'n telefoon uitgezet en toen weer opnieuw opgestart en toen werkte het!
Dan is dat alleen maar beter 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.