.

Beantwoord

Belminuten ook voor MB's gebruiken.

  • 17 April 2013
  • 1 reactie
  • 305 Bekeken

Hallo, mijn naam is Marco en ik ben al jaren klant bij Simyo en ben daar ook heel tevreden over.
Maar nu wil ik voortaan ook af en toe onderweg gebruik gaan maken van internet op mijn mobiel. Nou kan ik daar natuurlijk een bundel voor aanschaffen, maar voor die 40-50 MB per maand vind ik dat zonde. Maar zonder bundel kost me dan dus 1 euro per MB en dan moet ik dus erg veel bijbetalen.
Daarom zou ik graag willen dat ik in de toekomst ook mijn belminuten uit mijn bundel niet alleen kan gebruiken voor sms en bellen, maar ook voor die paar MB's internet. Diverse andere aanbieders bieden dit al aan hun klanten, maar Simyo (nog) niet. Zijn er meer mensen die hier interesse in hebben? Zit de kans erin dat je binnenkort ook bij Simyo gewoon gebruik kunt maken van internet vanuit je bundel?
icon

Beste antwoord door Alex 18 April 2013, 16:02

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marco1977,

Leuk om te lezen dat je al lang een tevreden klant bent. Er zijn inderdaad providers waarbij je bel/sms-en en data units vanuit 1 bundel gaan. Wanneer hier veel vraag naar is, zal Simyo dit wellicht ook overwegen. Hier zijn op dit moment echter nog geen concrete plannen voor. We bieden nu enkel nog aparte databundels aan. Vanaf 5 euro heb je al een internetbundel van 200mb.

Groetjes,

Alex

Reageer