.

Beantwoord

Ik wil graag alleen belminuten en geen internet, kan dat?

  • 24 May 2015
  • 3 reacties
  • 520 Bekeken

Nou heb ik een abonnement afgesloten voor mijn zoon om alleen te bellen en smsen .
ik heb alles geactiveerd en dan kom ik erachter dat als hij toch op internet gaat het gewoon kan, en dat dat heel hoog op kan lopen.
ik wil een abonnement om te bellen en dat hij niet op internet kan zodat ik niet voor verrassingen komt te staan door een hoge rekening. Ik vind dit knap waardeloos jullie verplichten mij nu om een internet bundel erbij te nemen ,wil ik niet in de problemen komen.
icon

Beste antwoord door Ray 24 May 2015, 11:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Je kan het internetverkeer uitschakelen op de Mijn Simyo pagina van je zoon.
Ga hiervoor naar het tabblad Mijn Instellingen & Simkaart en schakel internet op je mobiel Nederland uit.
Reputatie 7
Badge +9
En als je bang bent dat het op de een of andere manier toch door iemand aldaar weer ingeschakeld zou kunnen worden dan zou je ook de internetinstellingen (data verbinding) uit de telefoon kunnen verwijderen. Dan kan de telefoon zelf namelijk geen contact meer maken met het internet.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Linda71,

Welkom op het Simyo Forum!

Je kunt bij Simyo gewoon een abonnement bestellen voor alleen bellen. Je wordt uiteraard tot niets verplicht.:D

Zoals Raytje al aangeeft:
Je kan het internetverkeer uitschakelen op de Mijn Simyo pagina van je zoon.
Ga hiervoor naar het tabblad Mijn Instellingen & Simkaart en schakel internet op je mobiel Nederland uit.
De simkaart heeft dan niet meer de mogelijkheid om gebruik te maken van internet via het netwerk.

Is alles je zo duidelijk?

Heren, dankjewel! 😃

Reageer