.

Beantwoord

Apparaat is niet gecertificeerd. Wat nu?


Badge
hoi allen, ik heb (helaas) een telefoon in China gekocht een Oukitel U7 plus maar nu werken alle apps niet naar behoren of niet en geeft het toestel bij Google play store bij Instellingen aan dat het apparaat niet gecertificeerd is. Wie weet of en hoe ik dit kan activeren, alvast dank
icon

Beste antwoord door Groentjuh 3 May 2018, 22:13

Bekijk originele reactie

13 reacties

Daarvoor moet je bij de fabrikant zijn. Ik had een tijdje een Lenovo P2. Die had hetzelfde. Lenovo moest dat toen regelen.

https://forum.xda-developers.com/android/development/how-to-fix-google-play-store-t3673617
Badge
dank Ray, ik een mail naar China gedaan, maar afwachten dus....#nieterghoopvol
Hoop dat ze wat kunnen betekenen.
@ Handelsonderneming

@Ray heeft je een link gegeven van een zeer goed forum ! xda developers.👌🏿
Badge
@Friesian : deze link / uitleg is voor mij als leek net iets te moeilijk
Snap ik maar al te goed. Maar om je toch een klein beeld te schetsen zoals ik het doe. Lees het door maar wees voorzichtig, niet doen wat je jezelf niet toevertrouwd..

https://www.google.nl/search?q=How+to+fix+google+play+store+certification+for+custom%2Fnon-stock+roms&rlz=1C1CHBF_nlNL794NL794&oq=How+to+fix+google+play+store+certification+for+custom%2Fnon-stock+roms&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

2e link die je ziet, vertaal deze pagina
Reputatie 7
Badge +9
Waarschijnlijk loopt jij ertegen aan dat Google de installatie van Google-apps op niet-gecertificeerde toestellen blokkeert.
@Friesian

Er is Root Acces nodig en als leek wil je daar niet aan knutselen. Mailtje naar de fabrikant lijkt mij het beste.
Waarschijnlijk loopt jij ertegen aan dat Google de installatie van Google-apps op niet-gecertificeerde toestellen blokkeert.

Deze zocht ik. Dank je
Deze zocht ik. Dank je
Idem dito, hiero.
Er is Root Acces nodig en als leek wil je daar niet aan knutselen. Mailtje naar de fabrikant lijkt mij het beste.

Precies ! Maar om even door te lezen kom je met de vertaling een aardig eind. ☺️
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Handelsonderneming,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ai, wat een onhandig probleem! Het klinkt alsof de andere users in onze community je redelijk de goede kant op hebben gestuurd 🙂 Heb je hier iets aan? Wat gaat je volgende stap zijn? Heb je intussen al iets gehoord van de leverancier in China?

Ik zal dit topic in de gaten houden, ben benieuwd!

@ Ray, Friesian en Groentjuh, dank voor het meedenken en meehelpen!!

Groetjes,
Jihane
Badge
hoi, nee tot op heden geen bericht uit China, nog maar ff afwachten
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Handelsonderneming,

Ah, wat balen. Hopelijk komen ze snel bij ons terug! Houd je ons op de hoogte? :)

Groetjes,
Els

Reageer