.

Beantwoord

Als Simyo echt de beste wil worden ..

  • 21 August 2014
  • 4 reacties
  • 345 Bekeken

Badge +2
Ja dan zou er iets moeten veranderen. Simyo doet het netjes maar willen ze echt de BESTE worden en zich ONDERSCHEIDEN van de rest dan moeten ze beltegoed en data die men overhoud in de lopende maand mee laten nemen naar de volgende maand! Dan zou 1 maand meenemen al onderscheidend zijn .. Nog meer mensen zouden voor Simyo kiezen.  Ik vind het zo bij zo al vreemd dat je belminuten die je koopt gewoon aan het eind van de maand kwijt bent. Als je meer gebruikt betaal je dik bij, heb je over dan ben je het kwijt. Krom dus ..  Dat hier Europees niet iets aan gedaan wordt! 

Goed, dit is mijn mening, hoe denken jullie hier over? 

Gegroet 
icon

Beste antwoord door Tiury 22 August 2014, 11:23

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik zie niet wat Europa hier iets aan zou moeten veranderen.
Het beltegoed kan van maand tot maand worden meegenomen.

Echter ik verwacht dat je het hebt over sim only, dan kun je de volgende vraag stellen.
Tegen welke maandprijs zou dat dan zijn?
Daar waar je voor die optie kunt kiezen is de maandprijs veel hoger in vergelijking met de standaard bundels.
En heb je belbundels, sms bundels apart kom je ook bij een andere prijs.
Qua prijs, dekking en klantenservice zou ik zeggen, een 8 voor Simyo.:)

Mijn mening.

Groet,
Friesian
Badge +2
Ja sim only idd. Jij geeft simyo een 8 en daar kan ik me in vinden. Maar als ze echt het verschil willen maken dan moeten ze zich echt onderscheiden. En dan zou je kunnen kiezen voor wat ik zeg. Als ik voor 25 euro beltegoed en data koop vind ik het krom dat ik aan het einde van de maand dat wat ik niet gebruik kwijt ben. Het is toch van mij? Je betaald toch ook extra als je meer verbruikt!

Ik ben het wel met je cijfer eens hoor. Maar willen ze een 10 worden .. 😉
Sorry hoor, het is echt niet mijn bedoeling om als muggenzifter over te komen, maar lees even  #3  🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi henryblankvoort,

Wat super om te lezen dat je zo met Simyo meedenkt 🙂

Waar Simyo zich heel lang mee heeft weten te onderscheiden en wat eigenlijk nog steeds vrij uniek is, is dat je maandelijks je bundels omhoog en omlaag kunt wijzigen. Je kunt opties uit/aan zetten, wat bij de meeste providers helemaal niet kan en zeker niet zelf 🙂 Op deze manier kun je de bundels zo aanpassen dat het verbruik precies aansluit bij de bundel die je gebruikt en hou je niet MB's over aan het eind van de maand.

Gelukkig is de EU, onder leiding van Neelie Kroes, al een poosje met dit vraagstuk bezig. De kans dat het nog aangepast wordt in de wet is vrij reëel 🙂

Reageer