.

Beantwoord

Als mijn abonnement op het midden van de maand stopt, hoe zit het dan met mijn bundels?

  • 4 July 2019
  • 4 reacties
  • 439 Bekeken

Per 16 maart ga ik over naar een andere provider en wordt mijn Simyo abonnement beëindigd. In de Simyo app zie ik dat ik wel deze maand 2000mb en 200 belminuten heb gekregen.
Kan ik deze gewoon opmaken voor de 16de of mag ik maar tot 1000mb/100belm. En wordt dan alles wat ik meer verbruik als "buiten de bundel" verrekend?
icon

Beste antwoord door Niels 5 July 2019, 15:52

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik neem aan dat je 16 juli oid bedoeld, maar dat maakt voor het antwoord verder niet uit.

Ik kan zo snel geen link vinden, maar ben er vrij zeker van dat opzeggen halverwege de maand betekent dat je de helft betaalt en (dus?) ook een halve bundel hebt.
Reputatie 6
Badge +5
Hi McThyser,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je hebt besloten om bij Simyo weg te gaan 😞 Zou ik mogen weten waarom? Het klopt dat je voor kosten betaalt tot de datum dat je abonnement afloopt. Echter maak je wel gebruik van je volledige bundels. Wat in de app staat klopt dus, ook al betaal je niet voor de hele maand, je krijgt wel complete bundels. Zie het als een soort laatste dient ;)

Verder vragen? Stel ze gerust.

Bedankt voor je reactie, wimj12!

Groetjes,
Niels
@Wimj, klopt. Ik bedoelde natuurlijk half juli. Ik zit met mijn hoofd al in de vakantie stemming 😀

@Niels bedankt voor het antwoord. Kan ik nog mooi genieten van heel wat MB's.

Omdat ik geen KPN internet/tv abonnement meer heb, wordt mijn databundel gehalveerd. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een abonnement dat beter bij mij past. Helaas is dat niet meer bij Simyo en ga ik jullie na 6 jaar verlaten. 😪

vr gr McThyser
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mc Thyser,

Begrijpelijk dat de halvering van je bundels een hoop scheelt! Zonder KPN is het voor ons helaas ook niet mogelijk om deze bundel toch aan te bieden. Hopelijk hebben we binnenkort weer een mooie actie zodat je snel weer terug kunt komen! 😀

Een hele fijne vakantie alvast! ☀️

Groetjes,

Kevin

Reageer