.

Beantwoord

Als ik binnen 14 dagen annuleer, moet ik dan aansluitkosten betalen?

  • 6 March 2020
  • 5 reacties
  • 331 Bekeken

Badge +1

In een opwelling heb ik mijn abonnement (nog geen 14 dgn geleden afgesloten) geannuleerd, omdat ik na zeker 3 mailtjes nog geen reactie heb gehad op mijn vraag mbt de vriendendienst. Hier baal ik ontzettend van en dat geeft me geen goed gevoel. Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar dit kan pas in oktober 2020 overgezet worden Mijn eSim is wel geactiveerd. Nu mijn vraag of ik toch aansluitkosten moet betalen?

icon

Beste antwoord door Bas 7 March 2020, 17:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik als forum expert ben een behulpzame klant. Ik help je graag even zoeken! Een moderator zal natuurlijk ook nog naar je vraag kijken en beantwoorden.

Als ik even door de website kijk, dan kom ik uit op de volgende pagina waarop staat:

Wist je dat je binnen de annuleringstermijn al gebruik kan maken van je simkaart? Wanneer je toch besluit te annuleren, dan brengen wij eventueel gemaakte kosten in rekening. Dit zijn:

  • De abonnementskosten gemaakt in deze periode.
  • De verbruikskosten buiten je bundel
  • De aansluitkosten (die brengen we na activatie van je simkaart in rekening)

Ik denk dat je inderdaad een factuur met aansluitkosten zal ontvangen in het geval dat je je simkaart hebt geactiveerd. Abonnementskosten zul je waarschijnlijk niet zien, want je zegt nummerbehoud aangevraagd te hebben. Daardoor zou je abonnement pas actief worden als dat nummerbehoud is afgerond. Eventuele verbruikskosten zouden wel op die factuur kunnen komen.

Badge +1

Ik heb gisteravond mijn abonnement geannuleerd, is deze annulering nog terug te draaien. En zo ja, hoe pak ik dat aan. Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice ivm de vriendendeal en daar wordt nu verder maar gekeken. Dus dat probleem lijkt nu opgelost te worden. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi QuQuan, 

Deze vraag heb ik al beantwoord in een ander topic. Voor de volledigheid hieronder even een copy-paste: 

Ik zie nog geen verwerkte annulering dus dat lijkt me van wel! :smile:

Als ik het goed begrijp wil je dus toch gebruik gaan maken van dit abonnement, met het nieuwe nummer dat je van ons gekregen hebt?

Ik hoor het graag van je! Het liefst in één topic, wel zo makkelijk :sweat_smile:

Groetjes, 
Bas

Badge +1

Dank je Bas. Ik heb gereageerd via de andere topic. Moet nog even wennen, ben niet zo gewend aan forums đŸ„Ž. Hartelijk dank voor je reacte

Reputatie 6
Badge +6

Haha geen probleem hoor! “Learning by doing” :grin:

Ik wens je in dit topic alvast een fijn weekend toe in ieder geval :cowboy:

Reageer