.

Vraag

Afwijzing op basis van risicoanalyse

  • 2 February 2022
  • 3 reacties
  • 663 Bekeken

Badge

Ik heb een vraag. Ik probeerde vanmorgen gebruik te maken van jullie nieuwe service van een tweejarig abonnement inclusief telefoon. Alleen werd mijn aanvraag gelijk afgewezen. Op basis van een risicoanalyse. Zonder dat dit verder werd toegelicht.

Waar is dat op gebaseerd? Ik ben al jaren een trouwe klant en heb nog nooit een betalingsachterstand gehad.

Ik heb inmiddels zowel contact gehad met jullie helpdesk op WhatsApp, als met het 088-8489425 nummer. De eerste kon me niet helpen en de tweede begreep er ook niets van. Zij raadde mij aan om de bestelling nog een keer te plaatsen. Maar dat leidde tot precies hetzelfde resultaat. Dus ik weet het ook niet meer.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Bastur,

 

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de bestelling is afgewezen als er geen reden is voor afwijzing. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw adres gegevens? Mocht je niet lang geleden verhuisd zijn dan kan het ook liggen aan het adres. Ik hoor graag van je.

 

Groetjes,

 

Nihad

Badge

Iemand achter de schermen heeft mijn probleem opgelost. Nihad kon mijn bestellingen van gister (welke werden afgewezen) niet meer terugvinden in het systeem.

Toen ik de bestelling vanmorgen opnieuw plaatste, werd deze wel geaccepteerd.

Case closed. :relaxed:

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Bastur,

 

Wat fijn om te horen dat het nu wel allemaal is gelukt. Welkom bij Simyo :).

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer