.

Vraag

Afschrijven van de minuten

  • 29 January 2012
  • 6 reacties
  • 626 Bekeken

Badge
Hoe zit het met het afschrijven van de minuten?
Als ik iemand bel en zijn voicemail gaat over, ben ik dan gelijk 1 minuut kwijt?
Als ik iemand bel en het gesprek duurt 15 seconden, dan wordt dat afgerond naar 1 minuut toch?
Als ik iemand bel en het gesprek duurt 1 minuut en 1 seconde, wordt er dan 1 minuut en 1 seconde afgeschreven of 2 minuten?


Alvast bedankt voor jullie antwoord !

6 reacties

Badge +2
Hi SeeYous,

Het is inderdaad het geval dat er per minuut wordt afgerond. Als u verbinding krijgt met de voicemail van iemand wordt dit als één minuut bereken. Dit geldt ook voor een gesprek van 15 seconde. Een gesprek van één minuut en één seconde wordt berekend als 2 minuten.

Groetjes,

Arie
Waarom krijg ik e-mails om mijn factuur e betalen, voorheen via aut.incasso?
Ik vind het niet kunnen dat je moet betalen voor iets waar je niet om vraag.
Zelfs als ik mijn voice-mail uit heb gezet om iemand anders niet op kosten te jagen, krijg il ongevraagde sms-jes om mijn voice-mail toch maar aan te zetten. KPN mag winst maken, maar niet over mijn rug.
Badge +5
Hi Gismo,

Graag verneem ik wat voor smsjes je ontvangt, wij sturen namelijk geen sms berichten met het verzoek de voicemail aan te zetten.

Groet,
Bibi
Badge
Bedankt voor je antwoord Arie !
Badge
Hoe zit het met het afschrijven van de minuten?
Als ik iemand bel en zijn voicemail gaat over, ben ik dan gelijk 1 minuut kwijt?
Als ik iemand bel en het gesprek duurt 15 seconden, dan wordt dat afgerond naar 1 minuut toch?
Als ik iemand bel en het gesprek duurt 1 minuut en 1 seconde, wordt er dan 1 minuut en 1 seconde afgeschreven of 2 minuten?


Alvast bedankt voor jullie antwoord !


Ja er wordt inderdaad afgerond en bovendien betaal je zelfs als er nog helemaal geen gesprek heeft plaatsgevonden. Als je alleen maar het nummer gebeld hebt en na 1 keer overgaan van de beltoon neerlegt wordt dit in rekening gebracht.

Reageer