.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement afkopen?

  • 29 March 2015
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Beste (medewerker van) Simyo,

Ik wil overstappen naar een andere leverancier en zou graag mijn lopende abonnement bij Simyo willen afkopen.

Kunnen jullie mij een voorstel tot afkoop mailen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Tiury 31 March 2015, 13:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jurriaan, welkom en misschien al meteen tot ziens op het Simyo forum 😞.

Wat jammer om te vernemen dat je wil overstappen naar een andere provider. Helaas kunnen we je vanuit hier geen afkoopvoorstel e-mailen. Je dient hier zelf per e-mail een verzoek voor te richten aan onze klantenservice e-mail (klantenservice@simyo.nl). De financiële afdeling zal het vervolgens zo snel mogelijk oppakken en je een mooi voorstel doen.

Gaat dat lukken? 🙂

Groetjes, Tiury
Top! Bedankt!
Reputatie 6
Badge +10
Graag gedaan, Jurriaan!

Mocht je nog verdere vragen krijgen bij het overstappen, laat het me dan weten 🙂!

Groetjes, Tiury

Reageer