.

Activeren abbonement

  • 24 February 2012
  • 33 reacties
  • 5558 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

ik heb mijn sim kaart geregistreerd maar ken niet bellen
Reputatie 2
Badge +4
Beste Tonigold,

Welkom op het Simyo forum!
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke foutmelding je ontvangt als je probeert te bellen.

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Manisha
Beste Simyo,

Volgens een brief van Simyo zou vandaag de overstap van mijn Simyo prepaid naar mijn simyo abonnement plaats moeten vinden.
In deze brief staat beschreven dat ik mijn nieuwe simkaart hiervoor van-te-voren moet activeren.
Helaas zie ik wanneer ik inlog op 'mijn Simyo' geen enkele optie om het nummer van mijn nieuwe simkaart in te voeren.
Beste Moderator,



Vandaag zou de overstap van mijn oude provider naar Simyo zijn. Ik heb mijn nieuwe simkaart met succes geactiveerd.

En ook al mijn telefoon uit en aan gezet.



Als ik mijzelf op mijn oude nummer bel (ik heb nummerbehoud aangevraagd en dit is vandaag over gezet) krijg ik mijn voicemail.

Als ik zelf probeer te bellen krijg ik; "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" te horen.



Kunnen jullie mij vertellen hoelang mijn aansluiting buiten gebruik zal zijn en hoe (snel) dit opgelost kan worden?



Alvast bedankt!
Het is opgelost! ik kan bellen en gebeld worden!



Groetjes,
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo,

Volgens een brief van Simyo zou vandaag de overstap van mijn Simyo prepaid naar mijn simyo abonnement plaats moeten vinden.
In deze brief staat beschreven dat ik mijn nieuwe simkaart hiervoor van-te-voren moet activeren.
Helaas zie ik wanneer ik inlog op 'mijn Simyo' geen enkele optie om het nummer van mijn nieuwe simkaart in te voeren.


Lukt het wel om in te loggen met je overgezette telefoonnummer?

Het is opgelost! ik kan bellen en gebeld worden!

Groetjes,


Goed om te horen dat je volledig gebruik kan maken van de aansluiting.

Groetjes,

Alex
Beste Simyo,

Gisteren, maandag 11 juni, zou mijn overstap zijn van Simyo prepaid naar Simyo abonnement.Maar het werkt niet! Ik kan niet inloggen op 'mijn Simyo', geen mogelijkheid om mijn nieuwe SIM (abonnement) te activerenen ik zie geen PUK nummer bij de gegevens van mijn nieuwe SIM kaart. Met andere woorden, ik kan niet bellen!Bij voorbaat hartelijk bedankt voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet,Cyrille Montulet
Badge +2
Beste Cymon,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je verbinding. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen.

Groetjes,

Arie

Reageer