.

Vraag

Abonnement wijzigen werkt niet

  • 14 June 2013
  • 3 reacties
  • 334 Bekeken

Badge
Al dagen probeer ik mijn abonnement van Sim only maand tarief over te zetten naar sim only jaar tarief. In feite een simple klusje, was er niet een simme webmaster die dat weet te voorkomen en bij het willen printen van de contract een oeps pagina 500 tussengooit.

Ik hab al contact gehad met de klantenservice per telefoon en per email. Ondanks dat ik al 3 brouwsers heb geprobeerd (IE10, Firefox 21.0, Iron werkt het niet. Ik krijg alleen de tip het met een ander brouwser te proberen.

Het probleem zit niet aan mijn kant. Jullie webmaster weet hoe hij de pagina 500 moet gebruiken.

Indien u geen oplossing weet dan blijft mij alleen terug te gaan naar prepaid en via een ander provider een nieuwe aansluiting te regelen en mijn telefoon nummer mee te nemen.

Aan Simyo de keuze...

3 reacties

Badge
Ik ben blijkbaar niet alleen. Alleen probeert kennelijk niemand het contract te printen. Ik vindt dat hoort bij een abonnementswijziging gewoon erbij.

Hoelang is de nieuwe website al online?

Ooit een professioneel websitebouwer ingehuurd?
Badge +8
Al dagen probeer ik mijn abonnement van Sim only maand tarief over te zetten naar sim only jaar tarief. In feite een simple klusje, was er niet een simme webmaster die dat weet te voorkomen en bij het willen printen van de contract een oeps pagina 500 tussengooit.

Ik hab al contact gehad met de klantenservice per telefoon en per email. Ondanks dat ik al 3 brouwsers heb geprobeerd (IE10, Firefox 21.0, Iron werkt het niet. Ik krijg alleen de tip het met een ander brouwser te proberen.

Het probleem zit niet aan mijn kant. Jullie webmaster weet hoe hij de pagina 500 moet gebruiken.

Indien u geen oplossing weet dan blijft mij alleen terug te gaan naar prepaid en via een ander provider een nieuwe aansluiting te regelen en mijn telefoon nummer mee te nemen.

Aan Simyo de keuze...


Ik ben blijkbaar niet alleen. Alleen probeert kennelijk niemand het contract te printen. Ik vindt dat hoort bij een abonnementswijziging gewoon erbij.

Hoelang is de nieuwe website al online?

Ooit een professioneel websitebouwer ingehuurd?


Hoi HansAnders,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. Het moet inderdaad een simpel klusje zijn, bundels wijzigen. Hier lijkt er meer aan de hand. Ik ben met de technische afdeling aan het kijken wat er mis is met jouw aansluiting. Het is niet alleen het contract wat niet geprint wordt, de wijziging komt namelijk niet door in het systeem. Wij zijn nu druk bezig om dat wel mogelijk te maken, en ik zal je hiervan op de hoogte houden via dit forum.
Onze excuses voor het ongemak wat je nu ondervindt. Je hoort zo snel mogelijk meer.

Groetjes,
Charlene
Badge
Al dagen probeer ik mijn abonnement van Sim only maand tarief over te zetten naar sim only jaar tarief. In feite een simple klusje, was er niet een simme webmaster die dat weet te voorkomen en bij het willen printen van de contract een oeps pagina 500 tussengooit.

Ik hab al contact gehad met de klantenservice per telefoon en per email. Ondanks dat ik al 3 brouwsers heb geprobeerd (IE10, Firefox 21.0, Iron werkt het niet. Ik krijg alleen de tip het met een ander brouwser te proberen.

Het probleem zit niet aan mijn kant. Jullie webmaster weet hoe hij de pagina 500 moet gebruiken.

Indien u geen oplossing weet dan blijft mij alleen terug te gaan naar prepaid en via een ander provider een nieuwe aansluiting te regelen en mijn telefoon nummer mee te nemen.

Aan Simyo de keuze...


Ik ben blijkbaar niet alleen. Alleen probeert kennelijk niemand het contract te printen. Ik vindt dat hoort bij een abonnementswijziging gewoon erbij.

Hoelang is de nieuwe website al online?

Ooit een professioneel websitebouwer ingehuurd?


Hoi HansAnders,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. Het moet inderdaad een simpel klusje zijn, bundels wijzigen. Hier lijkt er meer aan de hand. Ik ben met de technische afdeling aan het kijken wat er mis is met jouw aansluiting. Het is niet alleen het contract wat niet geprint wordt, de wijziging komt namelijk niet door in het systeem. Wij zijn nu druk bezig om dat wel mogelijk te maken, en ik zal je hiervan op de hoogte houden via dit forum.
Onze excuses voor het ongemak wat je nu ondervindt. Je hoort zo snel mogelijk meer.

Groetjes,
Charlene


Ik heb begrepen dat over een paar dagen de abonnementswijziging voor onze eerste telefoon is doorgevoerd. Hartelijk dank ervoor. Hoe moeten wij dat met onze tweede telefoon doen?

Reageer