.

Vraag

Abonnement wijzigen - hoe?

  • 19 April 2012
  • 4 reacties
  • 1344 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Startend Simyaan
  • 11 reacties
Ik heb op dit moment een Simyo Geregeld.

Deze wil ik wijzigen naar de huidige actie Simyo Geregeld + de extra bel/sms.

Via mijn Mijn Simyo kan ik mijn abo wijzigen maar staat de keuze voor Simy Geregeld niet bij (de andere 3 vormen wel).

Hoe kan ik mijn abo aanpassen zodat ik gebruik kan maken van de huidige actie?

Alvast bedankt.

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Als bijlage, screenshot van mijn keuze mogelijkhede.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Chim,

Welkom op het Simyo forum!
De huidige actie is alleen geldig voor klanten die een nieuw Simyo abonnement afsluiten. Je kunt een bundelverhoging of -verlaging aanvragen, je kunt echter niet in aanmerking komen voor de huidige actie. Op het moment dat je het abonnement bij Simyo hebt afgesloten ben je akkoord gegaan met de actievoorwaarden die op dat moment golden.

Het spijt je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 1
Badge
Hoi Manisha,

Als ik mijn bundel verlaag of verhoog krijg ik wel de extra minuten (huidige actie) zie screenshot van mijn 2e post.

Via de email kreeg ik het volgende antwoordt van Jur:

U krijgt het aantal belminuten, voor welke u heeft gekozen op het moment dat u klant bent geworden. Maar als u besluit van bundel te wijzigen krijgt u bij de nieuwe bundel wel de aantal extra belminuten, als u de maand daarop besluit terug te wijzigen naar de oorspronkelijke bundel. Krijgt u deze ook in combinatie met de extra minuten.

Beetje verwarrend!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Chim,

Allereerst onze excuses voor de ontstane verwarring. Wat mijn collega probeerde uit te leggen is dat je eerst een bundelverhoging of -verlaging dient aan te vragen per 1 mei 2012. Op 1 mei kun je weer inloggen op de persoonlijke pagina om de bundel weer te wijzigen naar Simyo Geregeld. Je ontvangt in dit geval per 1 juni weer Simyo Geregeld met de extra eenheden.

Wij willen je er wel op wijzen dat we niet kunnen garanderen dat de huidige actie (50 extra eenheden bij Simyo Geregeld) ook op 1 mei zal gelden. De huidige actie loopt namelijk tot 30 april, het is nog niet duidelijk of deze wordt verlengd.

Groetjes,

Manisha

Reageer