.

Beantwoord

abonnement verhogen, wanneer gaat het in?

  • 7 April 2014
  • 5 reacties
  • 753 Bekeken

Badge
goedendag,
ik had een vraagje over het verhogen van je abbonement.
Ik heb deze maand al redelijk veel van mijn internetbundel verbruikt. nu is mijn vraag, als ik mijn internetbundel nu zou verhogen, per wanneer krijg ik dan meer MB's?
kan ik daar deze maand al gebruik van maken of gaat dat per volgende maand in?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 8 April 2014, 09:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Helaas gaan wijzigingen van je bundel de volgende maand pas in. Dat kun je in dit artikel lezen. Er zijn wel 2 uitzonderingen hierop: Flex-4g aanzetten en zonder databundel een databundel kiezen.

Als je bundel op is kost een MB €0,15 euro per MB. Als wil voorkomen dat je MBs buiten de bundel gaat gebruiken, dan kun je internet op je mobiel uitzetten.

Beantwoord dit je vraag?
Badge +8
Hoi petrah01,

Groentjuh heeft je vraag al volledig beantwoord. Bedankt daarvoor, Groentjuh!
Je kunt geen MB's bijkopen of je bundel verhogen voor de maand waar je in zit. Je kunt je bundel wel verhogen voor de maand erna. Het is dus zaak om het een beetje goed in te kunnen schatten van tevoren. Als er onverwachte dingen gebeuren waardoor je meer verbruikt, is dat wel lastig. Dan kun je dus het beste vaak op zoek naar Wifi.
Dit is ook een handig artikel, om je dataverbruik goed in de gaten te kunnen houden.

Laat je even weten of het allemaal duidelijk is nu?

Groetjes, Charlene
Badge
Hoi,

Sorry voor de late reactie, er waren hier wat dingen gebeurd waardoor ik er niet meer aan gedacht had dat ik deze vraag had gesteld.
Super dat jullie de vraag allebei zo duidelijk en snel hebben beantwoord, en ik begrijp het helemaal.
Het was ook misschien meer hoop dat het kon als dat ik daadwerkelijk dacht dat het kon, ik had dit verbruik niet aan zien komen, dus plannen was deze keer niet mogelijk. ????
Ik had de internet al uitgezet en zit nu weer ongeveer op het lijntje, dus ben weer wat aan het gebruiken.
Nogmaals sorry voor de late reactie en bedankt voor de snelle en duidelijke uitleg!

Groetjes Petra
Badge
Dat laatste artikel is inderdaad heel handig, ik wist niet dat je het per app uit kon zetten. Heb nu ook dat nog nagekeken. Bedankt!!!!
Badge +6
Hoi Petrah01,

Geen probleem hoor, beter laat dan nooit 😉 Fijn dat het nu helemaal duidelijk is, graag gedaan namens Groentjuh en Charlene 🙂

Reageer