.

abonnement/prepaid

  • 6 February 2012
  • 1 reactie
  • 1028 Bekeken

Badge
Ik wilde even iets kwijt! , Mijn mening, zoals ik het vind,en ondervond;

Ik ben net van prepaid naar abonnement gegaan, en lees nu pas dat je na het opgebruiken van het maandelijkse beltegoed, maar lieftst!!!!!!!!! 30cent per minuut gaat betalen !! EN dat als je eventueel minuten over hebt, die niet mee gaan naar de volgende maand!!

Het is natuurlijk dom,dom ,dom van mij om te denken dat ik met een abonnement goedkoper uit zou zijn, KPN weet naar mijn mening wel wat ze doet!!

Ik vind de advertentie voor een abonnement dus zeeeer! verxxxxeratief, (om dat nederlandse woord maar even te gebruiken!)

Zal ook zo snel mogelijk een geschiktere,eerlijkere profider zoeken!

Een famililid is helaas 500 euro armer geworden,door deze,slinkse zet van de KPN=Simyo),ik heb hem op dit abonnement geattendeerd en het doet mij pijn in mijn hart dat ik mede oorzaak ben van de schuld die hij nu heeft. (ook zonder die schuld doet het flink pijn!)

Normaal gesproken was hij slechts ongeveer bijna 90 euro kwijt geweest.(nu dus ruim 5 maal zoveel!!)

Eigenlijk mag je het Simyo(+KPN) niet kwalijk nemen, naar mijn mening; ze willen centen,zoals de maffia dat ook wil,alleen,ze doen het legaal,en willen je niet vermoorden (al was het maar dat ze dan geen centen meer van je kunnen vangen.) Nogmaals mijn bescheiden mening.



Kassa en Radar moesten maar eens ingelicht worden.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum barentsz,

Het buiten de bundel tarief is inderdaad 0,30 cent per minuut. Dit staat gewoon onder het tabblad tarieven. Het is ook vrij eenvoudig om te navigeren naar de subpagina waar deze informatie op staat. Hiervoor hoef je bijvoorbeeld niet de gehele tarieven lijst te downloaden. Op http://www.simyo.nl/sim-only/tarieven wordt tenslotte al melding gemaakt van de hoogte van het buiten de bundel tarief. Het meenemen van belminuten kan inderdaad niet. Er wordt op onze website ook geen melding gemaakt dat dit wel kan. Uiteraard kan onze aanbieding of onze manier van communiceren bekritiseren.

Groetjes,

Alex

Reageer