.

Beantwoord

Hoe kan ik van abonnement naar prepaid met nummerbehoud?

  • 6 May 2017
  • 4 reacties
  • 503 Bekeken

Ik wil mijn maandabonnement opzeggen en terug naar prepaid omdat het niet lonend voor me blijkt te zijn. Ik wil terug naar prepaid, maar wel mijn nummer behouden. Hoe kan ik dit regelen?
icon

Beste antwoord door Samantha 7 May 2017, 12:00

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dat kan via deze pagina vindt je hoe en wat precies uitgelegd.
Badge +7
Hoi Kompel,

Welkom op het Simyo forum :)

Natuurlijk kun je overstappen van Simyo Sim Only naar Simyo Prepaid als je dat wilt. De voorwaarde hiervan is wel dat je abonnement maandelijks opzegbaar is. Heb je nog een einddatum, dan kun je niet overstappen naar Prepaid.

Als je wilt overstappen naar Prepaid, kun je een Prepaid op onze website bestellen met nummerbehoud. Geef bij de vraag of je al hebt opgezegd, aan dat je dit al gedaan hebt. In dat geval kun je binnen 6 werkdagen al overstappen van Sim Only naar Prepaid. Je krijgt dan een nieuwe simkaart met een tijdelijk telefoonnummer. Op de overstapdatum wordt je abonnement stopgezet en wordt je nummer op je Prepaid simkaart gezet.

Nu zie ik dat je vanmorgen een verlenging van je abonnement hebt aangevraagd. Vanaf de volgende maand heb je geen internetbundel meer, en maak je alleen gebruik van de kleinste belbundel. Door deze verlening loopt je abonnement nu tot 07-05-2018, waardoor je nu niet meer kunt overstappen naar Prepaid. Was dit de bedoeling? Zo niet, je kunt een verlenging altijd binnen 14 dagen annuleren. Zodra deze is geannuleerd, kun je alsnog overstappen naar Prepaid.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Ja, ik heb me bedacht, en besloten alleen de internetbundel op te zeggen. Het bedrag dat ik voor bellen/sms'en betaal is ongeveer net zo veel als ik met prepaid kwijt was, en omdat ik in de zomervakantie weer een internetbundel wil hebben scheelt het me een hoop gedoe om een basisabonnement door te laten lopen.
Mocht ik me de komende 14 dagen toch nog bedenken dan verander ik mijn keuze gewoon weer.
Bedankt voor de reacties.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kompel,

Ik ben blij dat je een beslissing hebt gemaakt 🙂 Laat je het weten als we nog iets anders voor jou kunnen betekenen?

Groetjes,
Jihane

Reageer