.

Beantwoord

Abonnement loopt bijna af, en wil verlengen

  • 19 October 2013
  • 11 reacties
  • 13703 Bekeken

Hallo,

Over een maand verloopt mijn 1 jarig simonly abonnement alweer.
Daar had ik een vraag over.

Moet ik nu opnieuw een abonnement aanvragen, of loopt mij huidige abbonement door waarna ik het (elke maand) kan afzeggen.

Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Charlene 21 October 2013, 16:39

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat laatste!
Dat laatste!


Aa oke, bedankt voor de duidelijkheid!
Badge +8
Hallo,

Over een maand verloopt mijn 1 jarig simonly abonnement alweer.
Daar had ik een vraag over.

Moet ik nu opnieuw een abonnement aanvragen, of loopt mij huidige abbonement door waarna ik het (elke maand) kan afzeggen.

Kan iemand mij helpen?


Hoi maartenford,

Het verandert vanzelf in een maandelijks opzegbaar abonnement, tegen dezelfde prijzen :)
Handig, hè?

Groetjes,
Charlene
Ja erg handig!

Maar nu heb ik nog een vraag.
Er staat dat ik extra korting krijg als ik nog een jaar bij Simyo blijf.
Mijn abbonement zou daardoor 0,50 euro goedkoper worden, omdat de prijs van 500mb word verlaagd als ik dat doe.

Maar mijn vraag dan is;
Sluit ik daardoor weer een jaarcontract af, of blijft het maandelijks opzegbaar?
Reputatie 7
Badge +9
Ja, je sluit dan opnieuw een jaarcontract af. En na dat jaar is het weer gewoon maandelijks opzegbaar. Tenzij Simyo je weer weet te verleiden met een aanbod. 
Reputatie 5
Badge +11
Ja erg handig!

Maar nu heb ik nog een vraag.
Er staat dat ik extra korting krijg als ik nog een jaar bij Simyo blijf.
Mijn abbonement zou daardoor 0,50 euro goedkoper worden, omdat de prijs van 500mb word verlaagd als ik dat doe.

Maar mijn vraag dan is;
Sluit ik daardoor weer een jaarcontract af, of blijft het maandelijks opzegbaar?


Hoi maartenford,

Voor het antwoord kun je bij de reactie van de leon terecht 🙂
Badge +1
Ik heb vorige maand via bellen met 1200 begrepen dat mijn simyo 300 bij jaarverlenging 6 ipv 7 euro ging kosten. Heb dit aangegeven via site maar zie het niet terug ik overzicht?
Reputatie 3
Badge +9
Heb je nu een jaarabonnement gekozen dan?
Badge +1
Ja maar zie het niet terug in overzicht op mijn simyo

Heb je nu een jaarabonnement gekozen dan?
Badge +8
Ik heb vorige maand via bellen met 1200 begrepen dat mijn simyo 300 bij jaarverlenging 6 ipv 7 euro ging kosten. Heb dit aangegeven via site maar zie het niet terug ik overzicht?

Hoi treblado,

Ik zie dat je nu Simyo 300 hebt in combinatie met een jaarcontract dat op 1-11-2013 is verlopen. Dan zou je dus moeten kunnen verlengen met 1 euro korting. Die verlenging zie ik nu ook niet. Ik zie ook je 'verleng'-korting niet staan. Ik ga daar achteraan met de technische afdeling. Dat zij de verleng-optie weer voor je zichtbaar maken. Daar kom ik dus nog op terug bij je.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi treblado,

Ik zie dat je nu Simyo 300 hebt in combinatie met een jaarcontract dat op 1-11-2013 is verlopen. Dan zou je dus moeten kunnen verlengen met 1 euro korting. Die verlenging zie ik nu ook niet. Ik zie ook je 'verleng'-korting niet staan. Ik ga daar achteraan met de technische afdeling. Dat zij de verleng-optie weer voor je zichtbaar maken. Daar kom ik dus nog op terug bij je.

Groetjes,
Charlene


Hoi treblado,

Ik heb ervoor gezorgd dat je nu wel de bundels met korting kunt kiezen. Klik bij bundels aanpassen op Nog een jaar.. Als je voor 25-11 wijzigt, komt het helemaal in orde. Kijk even goed wat je aanklikt en bevestigt.

Groetjes, Charlene

Reageer