.

Beantwoord

abonnement loopt af


Badge
Beste lezer, 4 juli loopt mijn 1 jaars 100min. abonnement ten einde, wat gebeurt er als ik niets onderneem, loopt mijn abonnement dan gewoon door tegen een tarief  van €3,- of betaal ik dan de verhoogde nieuwe prijs €4,-  omdat het dan maandelijks opzegbaar wordt? graag jullie antwoord groetjes Wantje
icon

Beste antwoord door Scotsman 7 June 2014, 21:00

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Geen dank 😃
Badge
Mooi duidelijke taal, bedankt voor de snelle reactie :o
Reputatie 5
Badge +11
Hi wantje,

Je hoeft inderdaad helemaal niets te doen, als jouw einddatum verstrijkt heb je een maandelijks opzegbaar abonnement dat €3 per maand kost.
Badge
Beste Charlene, dit wil dus zeggen dat mijn jaarabonnement eindigt en dat je nu dus elke maand kunt opzeggen. vreemd want op mijn simyo staat onder het kopje "nog een jaar" de prijs van €3,- we praten hier over een verschil van €1,- maar ik zou toch graag willen weten hoe het nu precies zit. Als het inderdaad zo is zoals jij beschreven hebt, hoef ik dus niets te doen en gaat mijn jaarabonnement over in een maandabonnement voor de prijs van €3,- per maand. Klopt dit? 😕 vriendelijke groet Wantje
Badge +8
Hoi wantje,

"Nog een jaar" zou inhouden dat je je jaarcontract verlengt. Dat kan alleen met de huidige, nieuwe bundels. Die kies je dus NIET. 😉 Dat zou voor jou helemaal niet gunstig zijn.
Als je gewoon 100 minuten wilt houden voor € 3, wijzig je lekker niks :)

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes, Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan niet op mijn eigen Mijn Simyo zien wat jij ziet want mijn jaarabonnement (ook voor 100 min/sms voor €3 per maand) is nog niet ten einde. Staat er ergens dat je beslist actie moet ondernemen, d.w.z. kiezen voor nog een jaar, of een van de diverse bundels? Dat laatste moet je zeker niet doen want dan raak je het gunstige 3 Euro tarief voor 100 min/sms onherroepelijk kwijt. Als je kiest voor "nog een jaar" dan weet ik niet zeker of je maandelijks kan opzeggen hoewel je misschien wel het €3 tarief houdt. Ik zou gewoon niets doen (tenzij je natuurlijk meer dan 100 min/sms per maand wilt). Een Simyo medewerker zal hierover binnenkort wel zijn of haar licht laten schijnen.
Badge
beste Scotsman, jou laatste bericht is in tegenspraak met een eerdere reactie, waain je aangeeft om niets te ondernemen, in het laatste bericht vertel je om voor "nog een jaar" te kiezen . dus om toch in actie te komen, wat is nu de juiste manier om het abonnement van €3,- te kunnen behouden? groet Wantje
Reputatie 7
Badge +9
Je kunt het beste kiezen voor "nog een jaar" want dan hou je hetzelfde tarief EN kan je elke maand opzeggen. Je verlengt dus als het ware je bestaande contract, en onder dezelfde voorwaarden (afgezien van de mogelijkheid om maandelijks er uit te kunnen stappen wat gedurende het eerste jaar niet kon). Alleen op die manier hou je het voordeel van het 3 euro tarief (tot je een andere belbundel kiest). Kies je voor een nieuw contract, dan heb je niet de mogelijkheid om het 3 euro tarief te kiezen en betaal je minimaal 4 euro per maand.
Dit is zoals ik het begrijp - Simyo, correct me if I"m wrong!
Er verandert niets, je blijft € 3 betalen zolang je je belbundel niet wijzigt want als je tijdelijk een grotere bundel neemt en je vervolgens weer terug gaat naar 100 min. dan betaal je wel het hogere tarief. Vanaf 4 juli kan je maandelijks opzeggen. Maar mocht je later weer terugkomen bij Simyo dan is het €3 tarief niet meer beschikbaar uiteraard.

Weet jij misschien ook waarom ik in 'mijn simyo' dan de keus heb tussen 'nog een jaar' of de div typen contracten, waaronder zelfde bundel, 100 min, echter voor 4 ipv 3 euro.
Wat is de meerwaarde van verlengen met een jaar ten opzichte van door laten lopen voor zelfde tarief, als je jezelf hiermee beperking oplegt van een opzegtermijn van een jaar ipv een maand?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi wantje,

Een duidelijker antwoord dan Scotsman had ik niet kunnen geven 🙂 Je weet het forum te vinden als je nog meer vragen hebt!

@Scotsman Thanks! 😃
Badge
Er verandert niets, je blijft € 3 betalen zolang je je belbundel niet wijzigt want als je tijdelijk een grotere bundel neemt en je vervolgens weer terug gaat naar 100 min. dan betaal je wel het hogere tarief. Vanaf 4 juli kan je maandelijks opzeggen. Maar mocht je later weer terugkomen bij Simyo dan is het €3 tarief niet meer beschikbaar uiteraard.

Bedankt dat is duidelijk, groet Wantje
Reputatie 7
Badge +9
Er verandert niets, je blijft € 3 betalen zolang je je belbundel niet wijzigt want als je tijdelijk een grotere bundel neemt en je vervolgens weer terug gaat naar 100 min. dan betaal je wel het hogere tarief. Vanaf 4 juli kan je maandelijks opzeggen. Maar mocht je later weer terugkomen bij Simyo dan is het €3 tarief niet meer beschikbaar uiteraard.

Reageer