.

Vraag

Abonnement +Internet

  • 28 February 2012
  • 6 reacties
  • 684 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb nu voor mijn 2 zonen simyo prepaid.

Eigenlijk wil ik voor hen allebei simyo zelden € 2,99 + internet basis € 6,99.

Kan ik dat zo actieveren, en hoe. ?

Kan ik de bestaande simyo nummers houden ?

Kan ik ook bv maandelijks wijzigen naar simyo weinig ?

Kan ik het prepaid tegegoed wat nu nog aanwezig is ook worden meegenomen naar het abonnenment.

Groet Lex van Brink

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Welkom op het forum Brinkyboy,

Het is mogelijk om van Simyo prepaid naar Simyo abonnement over te stappen met behoud van uw nummer. Het aanvragen van nummerbehoud is gratis, wel worden eenmalig €14,99 aansluitkosten in rekening gebracht voor het aanmaken van een nieuw account en het versturen van een nieuwe simkaart. Je kunt hier het abonnement naar keuze met nummerbehoud aanvragen: http://www.simyo.nl/sim-only/actie. Na ontvangst van de bestelling zullen we ervoor zorgen dat je een nieuwe simkaart toegestuurd krijgt en dat het prepaid nummer binnen 7 a 10 werkdagen wordt overgezet.

Het is mogelijk om je resterende Simyo prepaid beltegoed te verrekenen met je factuur. Je dient, nadat je telefoonnummer is overgezet, contact op te nemen (email of telefonisch) met Simyo zodat wij het beltegoed kunnen verrekenen.

Als het abonnement eenmaal is geactiveerd kun je eenmaal per maand een bundelwijziging aanvragen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl onder het tabblad ´Overzicht´.

Groetjes,

Manisha
Badge
Welkom op het forum Brinkyboy,

Het is mogelijk om van Simyo prepaid naar Simyo abonnement over te stappen met behoud van uw nummer. Het aanvragen van nummerbehoud is gratis, wel worden eenmalig €14,99 aansluitkosten in rekening gebracht voor het aanmaken van een nieuw account en het versturen van een nieuwe simkaart. Je kunt hier het abonnement naar keuze met nummerbehoud aanvragen: http://www.simyo.nl/sim-only/actie. Na ontvangst van de bestelling zullen we ervoor zorgen dat je een nieuwe simkaart toegestuurd krijgt en dat het prepaid nummer binnen 7 a 10 werkdagen wordt overgezet.

Wij willen je erop wijzen dat het resterende beltegoed op de prepaid simkaart komt te vervallen op het moment dat het nummer wordt overgezet naar het abonnement. Wij raden je aan om voor de datum van overzetting het beltegoed op te maken.

Als het abonnement eenmaal is geactiveerd kun je eenmaal per maand een bundelwijziging aanvragen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl onder het tabblad ´Overzicht´.

Groetjes,

Manisha


Hallo Manisha,

kun je me zeggen tot wanneer deze actie loopt.?

In de voorwaarden zie ik staan 29 februari 2012, maar op de site zie ik nog steeds deze actie.

Groet Lex van Brink
Badge
Manisha
Hallo Manisha,
kun je me zeggen tot wanneer deze actie loopt.?In de voorwaarden zie ik staan 29 februari 2012, maar op de site zie ik nog steeds deze actie.

Groet Lex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Lex,

Welke actie bedoel je precies?

Groetjes,

Alex
Badge
Dag Alex,

Dat Simyo zelden 50min € 2,99 ipv € 3,99 of Simyo weinig 100min € 4,99 ipv € 5,99 per maand kost.

Als ik hier de volledige voorwaarde & actievoorwaarden lees staat dat deze actie loopt tot 29 februari 2012.

Groet Lex
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lex,

U kunt momenteel nog gebruik maken van de bovengenoemde actie. Het is nog niet bekend wanneer wij een nieuwe actie zullen introduceren. Als er een nieuwe actie wordt geintroduceerd wordt dit kenbaar gemaakt op www.simyo.nl.

Groetjes,

Manisha

Reageer