.

Beantwoord

abonnement aanpassen

  • 27 July 2013
  • 3 reacties
  • 463 Bekeken

Goeiemorgen, ik heb geprobeerd mijn abonnement aan te passen van maand naar jaar en met een hoger internet abonnement. Ik krijg echter steeds een error melding en geen bevestiging van de wijziging
icon

Beste antwoord door Alex 29 July 2013, 09:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ronvanee,

Aan het eind van de maand worden de vaste factuur kosten van de maand erop berekend. Hierdoor krijg je een foutmelding wanneer je je abonnement wilt aanpassen. Wanneer je het de volgende dag opnieuw probeert, zou het wel moeten lukken. Ik zie dat je het abonnement toch hebt kunnen aanpassen naar een jaarabonnement.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex
Ik heb het een dag later nogmaals geprobeerd en toen verliep de aanpassing zonder foutmeldingen. Bedankt voor je reactie

Ron
Reputatie 5
Badge +10
Ok dat is mooi. Bedankt voor je terugkoppeling ronvanee 🙂

Reageer