.

Abonnement

  • 17 June 2020
  • 9 reacties
  • 769 Bekeken

Jammer, na elf trouwe jaren! bij Simyo nu toch mijn abonnement opgezegd. 

Gezien het fijt dat de concurentie betere abonnementen aanbied toch nog even met Simyo gebeld of ook zij iets aan hun prijsbeleid wilde doen, het antwoord was duidelijke nee. men wenste mij veel succes bij mijn keuze en daarmee was het gesprek beëindigd. Nou die keuze was snel gemaakt en heb nu een abonnement dat duidelijk goedkoper is dan bij Simyo en mijn nieuwe Provider heeft ook nog het beste netwerk van heel Nederland. Toch wil ik Simyo bedanken voor al die jaren dat ik hun klant ben geweest, en wens hen veel wijsheid hoe om te gaan met Trouwe klanten.

 


9 reacties

Badge

jammer dat mensen service en kwaliteit niet met elkaar kunnen rijmen. 

ik ben onlangs klant geworden bij simyo en ik ben zeer tevreden. Lage kosten, fijne bundels, een top klantenservice en niet te vergeten de E-sim die ze aanbieden als vrijwel de eerste + enigste. 

Ben bij verschillende providers klant geweest; tmobile, vodafone en kpn, ben nog niet zo tevreden geweest over een aanbieder als dat ik over simyo ben. De klantenservice is top. Je wordt snel en goed te woord gestaan en dat kun je over bovenstaande providers niet altijd zeggen. KPN netwerk altijd goed en overal verbinding en gebruik van de Esim top!

tja service en innovatie kosten voor een bedrijf ook geld en het is maar net wat je zelf belangrijk vind lage kosten of ook kunnen rekenen op service! 

Reputatie 7

Volgens mij is Simyo al een lange(re) geen prijsvechter meer, waar ze ook voor uit komt, maar daar staat dan wel een stuk klantvriendelijkheid en baas-in-eigen-bundel tegenover.

Overigens, een dure provider zijn ze ook bij lange niet ;)

Slh69,

Gewoon even antwoord, mijn nieuw abonnement is gezien de prijs bij Simyo, de helft goedkoper. En dit noem ik duidelijk.

Reputatie 7
Badge +9

Slh69,

Gewoon even antwoord, mijn nieuw abonnement is gezien de prijs bij Simyo, de helft goedkoper. En dit noem ik duidelijk.


Toch vraag ik me af waar deze meneer het over heeft want ik kan dat niet vinden. Ook bij Simpel en Lebara niet. Voor wat ik bij Simyo heb, ben ik daar niet echt goedkoper uit.

Gezien het testoordeelstaatje dat Ray hierboven plaatste, blijft Simyo een heel goede keuze.

Gewoon eens een vraagje wat versta jij onder duidelijk goedkoper?

Er zijn maar 2 punten waar die Provider, ik vermoed Simpel, beter scoort dan Simyo en waar laatst genoemde dus aan zou moeten werken als ze weer 1ste willen zijn.

Deze 2 punten zijn administratie en voorwaarden. 

 

Totaal gezien gaat het om een tiende punt. 

Het gras is niet altijd groener bij de buren. 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi AntonioKrde,

 

Wat jammer dat je Simyo hebt verlaten na zo'n ontzettend lange tijd! 

 

Helaas kunnen we niet overal zo in uitblinken zoals we al doen in bijvoorbeeld onze klantenservice. We proberen zeker onze prijzen zo laag mogelijk te houden, maar daarnaast ook de kwaliteit van onze service zo hoog mogelijk en dan moeten er keuzes gemaakt worden. Die keuzes worden beloond doordat wij al een flink aantal keren zijn uitgeroepen tot beste mobiele provider! Maar feedback wordt nog steeds erg gewaardeerd, omdat wij er natuurlijk attent op willen zijn wat de vraag is van de gebruiker. 

 

Toch wil ik je erg bedanken voor alle jaren bij ons en mocht je ooit nog terug willen naar Simyo, dan ben je van harte welkom! 

 

Bedankt voor jullie response Ray en Slh69! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 4
Badge +4

Hey moadorable,

 

Wat ontzettend lief dat je dat met ons deelt! Ik zal je positieve feedback doorzetten, want ook die is waardevol voor ons. 

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar 😊

 

Groetjes,

Ouael

Reputatie 5
Badge +2

 

Gezien het fijt

 

Ik hoop dat je inmiddels van je fijt genezen bent. Lastig hoor. In ieder geval beterschap nog.:sunglasses:

Reageer