.

Beantwoord

Abonnement

  • 4 February 2012
  • 3 reacties
  • 454 Bekeken

Badge
Heb een nieuw abonnement van 250 min. [€ 6,94-] is niet goed gegaan met nummerbehoud, door onwetendheid van mijzelf?
Mijn tijdelijke nummer is nu v/a 2 feb. 2012 mijn vaste nummer geworden [iedereen moest mijn telnr. veranderen !!].
Vraag, de 250 min. is toch veel te veel voor mij, hoe kan ik "terug" naar abonnement van € 4.99 zonder dit nummer WEER te moeten wijzigen...
a) Per wanneer kan het.
b) Ga ik dan weer aansluitkosten betalen deze maand????
c) Als ik op het oranje bal ga staan moet ik weer alles invullen etc. de gegevens zijn toch bekend???
d) S.v.p. aan geven hoe te handelen.

Vr.Gr.
silver
icon

Beste antwoord door linden 4 February 2012, 10:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Op welke oranje bol en waar?
Je kunt je abonnement wijzigen door naar Mijn Symio te gaan tabblad overzicht. Klik op link die achter je abonnementsvorm staat (je soort abonnement) en daar kun je het abonnement aanpassen.
De voorwaarde waaronder kun je ook lezen;


Bedankt voor het antwoord, is gelukt.
Badge
Heb een nieuw abonnement van 250 min. [€ 6,94-] is niet goed gegaan met nummerbehoud, door onwetendheid van mijzelf?
Mijn tijdelijke nummer is nu v/a 2 feb. 2012 mijn vaste nummer geworden [iedereen moest mijn telnr. veranderen !!].
Vraag, de 250 min. is toch veel te veel voor mij, hoe kan ik "terug" naar abonnement van € 4.99 zonder dit nummer WEER te moeten wijzigen...
a) Per wanneer kan het.
b) Ga ik dan weer aansluitkosten betalen deze maand????
c) Als ik op het oranje bal ga staan moet ik weer alles invullen etc. de gegevens zijn toch bekend???
d) S.v.p. aan geven hoe te handelen.

Vr.Gr.
silver

Heb het al gevonden.
Bedankt
Badge +3
Op welke oranje bol en waar?
Je kunt je abonnement wijzigen door naar Mijn Symio te gaan tabblad overzicht. Klik op link die achter je abonnementsvorm staat (je soort abonnement) en daar kun je het abonnement aanpassen.
De voorwaarde waaronder kun je ook lezen;

Reageer