.

Beantwoord

Abbonement wijzigen zonder een jaarcontract af te sluiten

  • 11 November 2013
  • 2 reacties
  • 581 Bekeken

Ik kom kennelijk in aanmerking voor de korting omdat ik bijna 1 jaar klant bij jullie ben, maar nou wil ik mijn abbonement niet met 1 jaar verlengen maar met de huidige tarieven een maandelijks opzegbaar contract krijgen. (gebeurt dit trouwens of word je automatisch overgezet naar de maandelijks opzegbaar contract tarieven?).

Nu begrijp ik dat je automatisch word overgezet naar een maandelijks contract echter, ik wil meer MB's en ik zie nu geen optie om mijn abbo te wijzigen zonder een jaarcontract af te sluiten.

Niet echt netjes als er daadwerkelijk geen optie is om je abbo te wijzigen tegen het einde van je contractperiode zonder meteen een jaar contract af te sluiten.

Ik ben niet van plan om bij simyo weg te gaan, maar ik zit liever niet 1 jaar vast aan iets als er een optie is om dat niet te doen (zonder er meer voor te betalen, blijf een nederlander)
icon

Beste antwoord door Alex 13 November 2013, 09:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Dat is vreemd, omdat je sowieso 1x per maand je bundel kosteloos naar beneden om naar boven kan wijzigen, ongeacht maand of jaar abonnemend.
Ik denk eerlijk gezegd dat er een bug in je pagina zit., want je kunt na dit jaar wat je zelf ook al hebt gelezen per maand opzeggen.

Ik zou heel even afwachten tot de klantenservice hierna heeft gekeken.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum mathijs159,

Leuk dat je alweer een jaar klant bent 🙂. Wanneer je jaarabonnement is verlopen, kun je het abonnement gewoon per maand opzeggen. Je kunt in je 'Mijn Simyo' omgeving via 'mijn abonnement aanpassen' kiezen voor de maandelijks opzegbare variant. Dan kun je ook voor een andere internetbundel kiezen.

Als je je jaarabonnement met nog een jaar verlengt, ontvang je 1 euro korting (geldig voor Simyo 200, 300, 500 en 700).

Helaas is het dus wel zo dat je iets meer gaat betalen als je je internetbundel zou wijzigen.

Kan je even laten weten of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex

Reageer