.

Beantwoord

Aantrekkelijk buitenlandsabonnement/bundel

  • 26 April 2012
  • 9 reacties
  • 2664 Bekeken

Badge
Beste allemaal,
Ik moet sinds kort vrij vaak bellen (en gebeld worden) naar & vanuit het buitenland. Bestaat een interessante abonnement die er bij zou kunenn passen? 2.50€/minuut als je gebeld wordt vind ik heeel wat (ik heb nu prepaid).

Dus mijn vraag : komt of is er een aangepast abonnement om naar het buitenland te bellen?

Graag hoor ik als er een oplossing bestaat.

Alvast bedankt voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Manisha 27 April 2012, 23:05

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Ik heb al een keer een suggestie gedaan voor een soort buitenlandbundel en/of vakantiebundel. Misschien dat dat nog eens aangenomen wordt. Is wel behoefte aan lees ik.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Bananah,

Welkom op het Simyo forum!
Het is nog niet bekend of er een speciale bundel om te bellen van/naar het buitenland zal worden geintroduceerd. Mocht dit alsnog worden toegevoegd dan zullen wij dit kenbaar maken op www.simyo.nl of op het Simyo forum!

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.


Groetjes,

Manisha
Beste allemaal,
Ik moet sinds kort vrij vaak bellen (en gebeld worden) naar & vanuit het buitenland. Bestaat een interessante abonnement die er bij zou kunenn passen? 2.50€/minuut als je gebeld wordt vind ik heeel wat (ik heb nu prepaid).

Dus mijn vraag : komt of is er een aangepast abonnement om naar het buitenland te bellen?

Graag hoor ik als er een oplossing bestaat.

Alvast bedankt voor de reactie!


beste allemaal,

Lijkt mij ook wel wat;... een abonnement speciaal voor in het buitenland.

Nu heb ik mijn abonnement aangepast naar "Simyo veel", speciaal voor de vakantie,
maar ik begrijp dat bellen en smsen vanuit het buitenland buiten de bundel valt.... Beetje balen!

Fijne vakantie

Joke
Badge +6
Beste allemaal,

Ik ga jullie ideeën doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Ik zou zeggen hou de website en het forum in de gaten mocht er zo een bundel komen dan maken wij dit zeker bekend.
Dat zou mooi zijn.
Ik wacht af.

groet
Joke
Badge
Ja, dat zou heel mooi zijn als je naast het abonnement ook de optie bellen/sms-en naar/van het buitenland zou krijgen. Als je nu wilt bellen/sms-en koste je dat handen vol geld. Gelukkig heb ik een mobiel met een 2e (prepaid) simkaart van een andere provider en kan daardoor tegen redelijke kosten contact houden als ik in het buitenland ben. Het is wel een heel omslachtige manier en eigenlijk zou er een beter oplossing moeten komen. een vakantiebundel voor het buitenland zou al een hele stap zijn.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Liefsteen,

Simyo richt zich op diensten die binnen Nederland te gebruiken zijn. We zijn geen provider die zich richt op het bellen in en naar het buitenland. Ik vermoed dat dit het niet heel veel prioriteit zal hebben.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Dan zit er niet anders op dan met mijn Android Dual Sim (geen prettig toestel) naar België te gaan, ik heb wel een Base prepaid. Telefoongesprekken beantwoord ik dan niet, maar ik bel dan terug vanaf 2e Simkaart.
Badge +6
Hoi Franswon,

Dat is ook een oplossing. Wanneer ik naar het buitenland ga koop ik daar een kaartje om mee te bellen.
Dat is altijd goedkoper dan gebruik maken van de Nederlandse simkaart.

Reageer