.

Beantwoord

aantal gb in abonnement, kan ik dat aanpassen?

  • 1 August 2021
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Mijn broers hebben per maand 8 GB en 200 belminuten voor de zelfde abonnementskosten (14€/maand) als waar ik 6 GB voor krijg. Kunnen de gratis 2 GB ook bij mij worden ingesteld?

icon

Beste antwoord door RicoK 1 August 2021, 20:58

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Snor,

 

Goed dat je het navraagt, je mag 1 keer per maand de bundels wijzigen vandaar dat het niet lukte dit nogmaals te doen. Ik heb de bundelwijziging geannuleerd, je kunt nu zelf de bundels wijzigen naar de nieuwe bundels.

 

Thanks Ricok!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

@Emiel Wilhelm Natuurlijk kan dat!

Ga hiertoe naar je Mijn Simyo, of via de app of via de website, en pas eenvoudig je bundel aan. Wel gaat de wijziging van jebundel dan in per 01/09, omdat je al een internetbundel hebt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Emiel Wilhelm,

 

Goed dat je contact opneemt! Ik zie dat je al helemaal verder bent geholpen door RicoK, bedankt Rico! Ik zie ook de dat de bundelwijziging gelukt is.

 

Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben dan zien we je graag terug op het forum!

 

Groetjes,

Daisy

In vervolg op de bovenstaande vraag: ik ben vorige week overgestapt op de actiebundel van 6GB + 2GB gratis. De wijziging gaat in op 1 september. Inmiddels is er een nieuwe, aantrekkelijkere actiebundel beschikbaar van 6GB + 4GB gratis voor dezelfde prijs. Ik kan mijn bundel in de app of op de website echter niet meer aanpassen voor september.

In de voorwaarden van Simyo kan ik nergens vinden dat dit niet zou kunnen. Daar staat alleen: “Je mag maandelijks overstappen naar hogere of lagere bundels. Je stapt dan over naar de op het moment van wijzigen geldende bundels en tarieven”. Daarin zitten geen beperkingen aan het aantal momenten van wijziging voor de maandelijkse overstap. Ik zou volgens de voorwaarden dus gewoon gebruik moeten kunnen maken van de nieuwe aanbieding met 1/9 als ingangsdatum. Kunnen jullie toelichten waarom dat volgens jullie wel/niet zo is? 

 

 

Reputatie 7

@Snor Welkom op dit forum! Leuke en begrijpelijke vraag. Echter, wij kunnen als klant, eenmaal per maand onze bundels aanpassen. Op het moment van jouw aanpassing, was de nieuwe bundel nog niet bekend (gemaakt). Dit is jammer.

Een Moderator (= Simyo medewerker) zal dit oppakken om te zien of er iets aan kan worden gedaan.

Reageer