.

Beantwoord

aanschaf refubished iphone se, hoe doe ik dat?

  • 17 August 2022
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Badge

Mijn man heeft een zakelijke telefoon maar gaat met pensioen. Hij wil graag een nieuwe iphone. Ik ben allang klant bij jullie.?Hoe komt hij aan een nieuw mobiel nummer via jullie?

m vr gr

Wilma Giesen  

icon

Beste antwoord door Roeqajja 18 August 2022, 13:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Wgiesen Hallo, zou je je vra(a)g(en) kunnen toelichten?

Je onderwerp lijkt te gaan om de aanschaf van een refurbished (tweedehands, ‘nagekeken’) iPhone SE. Deze kun je o.a. aanschaffen in de telefoonshop van Simyo.

Ook lijk je te vragen om een nieuwe aansluiting. Deze kun je natuurlijk ook gewoon bij Simyo afsluiten. Wil je Prepaid? Of sim only?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wgiesen,

Bedankt voor je bericht. Als ik je goed begrijp probeer je een nieuwe aansluiting aan te vragen met toestel. Dit kun je gemakkelijk via onze website doen, je kunt dan ook kiezen voor een nieuw nummer. Via deze link kun je de iPhone SE Refurbished bestellen. Je kunt alleen een toestel aanschaffen in combinatie met een Sim Only abonnnemen (dus geen Prepaid). 
Mocht het nou zo zijn dat je hetzelfde nummer wilt behouden met enkel een nieuw toestel, dan kan dat uiteraard ook. Je kunt je toestel dan via Mijn Simyo bestellen onder het kopje “Telefoons”. Dit kan alleen via de website, niet via de app. 

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Bedankt voor je hulp @RicoK! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer