.

Beantwoord

Aanpassen bundel ging niet zoals ik had aangegeven!

  • 10 May 2013
  • 5 reacties
  • 354 Bekeken

Badge
Beste Simyo medewerker,
Ik heb sinds februari een jaarabonnement bij Simyo en ben tot nu toe erg tevreden.

Maar vandaag ging het aanpassen van mijn bundel volgens mij niet helemaal goed.
Mijn huidige abonnement bestaat uit een bel/sms bundel van 500 per maand (14 euro p/m).
Nu wil ik een internetbundel toevoegen en minder belminuten per maand.
Zojuist probeerde ik dat aan te passen en het leek goed te gaan; Ik gaf aan van 500 naar 300 min/sms per maand en 1000mb erbij voor 17 eurp per maand. Ik kreeg ook een bevestiging per mail hiervan. 
Maar nadat ik op aanpassen had geklikt stond er op de website opeens dat mijn nieuwe bundel bestaat uit 500 min/sms en 1000 mb voor 24 euro per maand. Dat was niet de bedoeling. Mag ik ervan uitgaan dat het wel juist is verwerkt?

Tweede vraag: Hoe zit het nu precies met de kosten voor de internetbundel?
Betaal ik nu 2/3 van de bundel en heb ik recht op 2/3 van de bundelunits (mb) omdat ik het op 10 mei heb besteld?

Alvast bedankt,
Kiran
icon

Beste antwoord door Charlene 15 May 2013, 12:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Als je een internetbundel toevoegd is deze per direct geactiveerd en kun je er ook meteen gebruik van maken.
De belbundel gaat de eerstvolgende maand in, mits je deze 5 dagen voor het einde van de maand besteld.

Voor internet moet je misschien je toestel nog configureren, en uit en weer aanzetten.

p.s. kun je niet opnieuw wijzigen....van 500 naar 300?
Reputatie 7
Badge +9
Ik neem aan dat je je belbundel niet meer aan kunt passen? Eigenlijk had je die 500 minuten al. Dus dat is vreemd. Het lijkt erop dat daar inderdaad iets niet goed gegaan is.

De internetbundel gaat direct in en krijg  je een evenredig deel MB's voor de rest van deze maand. Per 1 juni dan wel de volle 1000 MB. 
Reputatie 3
Badge +9
Ja je internet bundel is ongeveer 677MB ( 21/31*1000MB )
Badge
Bedankt voor jullie reacties. Ik vermoed dat er nu 24 euro staat omdat er 14 eur wordt gerekend voor mijn belbundel van 500 en 10 eur voor internet. Maar dat laatste zou niet terecht zijn want ik maak maar 2/3 gebruik vd bundel in mei.
Badge +8
Beste Simyo medewerker,
Ik heb sinds februari een jaarabonnement bij Simyo en ben tot nu toe erg tevreden.

Maar vandaag ging het aanpassen van mijn bundel volgens mij niet helemaal goed.
Mijn huidige abonnement bestaat uit een bel/sms bundel van 500 per maand (14 euro p/m).
Nu wil ik een internetbundel toevoegen en minder belminuten per maand.
Zojuist probeerde ik dat aan te passen en het leek goed te gaan; Ik gaf aan van 500 naar 300 min/sms per maand en 1000mb erbij voor 17 eurp per maand. Ik kreeg ook een bevestiging per mail hiervan. 
Maar nadat ik op aanpassen had geklikt stond er op de website opeens dat mijn nieuwe bundel bestaat uit 500 min/sms en 1000 mb voor 24 euro per maand. Dat was niet de bedoeling. Mag ik ervan uitgaan dat het wel juist is verwerkt?

Tweede vraag: Hoe zit het nu precies met de kosten voor de internetbundel?
Betaal ik nu 2/3 van de bundel en heb ik recht op 2/3 van de bundelunits (mb) omdat ik het op 10 mei heb besteld?

Alvast bedankt,
Kiran



Hoi MissDKN,

Welkom op het forum!

Ik heb het even voor je nagekeken. Je hebt op dit moment nog de Simyo 500 belbundel. Die verandert op 1-6-2013 in een Simyo 300, zoals je hebt aangevraagd.
Je internetbundel 1000 is op 10-5 ingegaan.

Voor de maand mei betaal je voor je Internetbundel €7 abonnementsgeld (naar rato).
Maar omdat wij abonnementskosten altijd de maand vooraf in rekening brengen, zul je op de factuur van mei ook de abonnementskosten voor juni voor een internetbundel 1000 aantreffen à €10.
Met de abonnementskosten voor juni voor je Simyo 300 belbundel à €7 erbij, maakt dit een totaalbedrag van €24.

Mocht je de komende maand niks meer wijzigen, dan zal het totaalbedrag op de factuur van juni gewoon €17 zijn.

Groetjes,

Charlene

Reageer