.

Beantwoord

Hoe werkt het met het aan en uitzetten 4G?

  • 11 December 2016
  • 8 reacties
  • 770 Bekeken

Badge +1
Ik heb nu een iphone SE die met 4G aan kan .
Hoe werkt het met 4 G mbt het aan en uitzetten ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 December 2016, 21:45

Bekijk originele reactie

8 reacties

Dat zet je aan(/uit) via Mijn Simyo , lees de informatie goed door. Alles staat in die pagina uitgelegd.
Badge +1
En waar staat flex voor bij 4 G flex ?
Flex staat voor het feit dat je het maandelijks aan en uit kan zetten.
Flexibel dus 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Streetmate,

Goeie vraag. Zoals je ziet kan dit dus allemaal op je Mijn Simyo. Ik zie dat het je al is gelukt om 4G aan te zetten. Merk je dat het sneller is dan je 3G?

@Friesian en Raytje bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar
Waar vindt dat op mijn simyo ?
Op een andere plek dan waar iedereen jouw 06 ziet staan, dit is een openbaar forum 06 gebruikertjuh. Wees voorzichtiger a.u.b. :)

Prepaid heeft geen 4G, heb jij prepaid staat het niet in jouw mijnsimyo, dus....:)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jasklap,

Welkom op het Simyo Forum.

Zoals je kunt zien, heb ik jouw forumnaam aangepast. Friesian gaf het al aan, dit is een openbaar forum. Jouw forumnaam is dus voor iedereen zichtbaar. Het is dan niet verstandig om je 06-nummer als naam te gebruiken. Mocht je de naam die ik nu gekozen heb niet leuk vinden, laat het dan gerust weten. Geef dan gelijk aan wat je wel graag zou willen, dan kan ik het voor je aanpassen.

Ik zie dat jij een Sim Only Abonnement hebt en dus gebruik kunt maken van onze gratis 4G optie. Je kunt dit via Mijn Simyo aanzetten. Als je op deze link klikt, kun je inloggen en hierna de optie aanzetten. Gaat dat zo lukken?

@Friesian, bedankt voor je hulp en je oplettendheid!

Groetjes,
Angela

Reageer